دیدار نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با ریاست دانشگاه علوم پزشکی/ تاکید بر تسریع تکمیل تجهیزات، پزشکان متخصص و نیروی انسانی بیمارستان‌های دماوند

در دیدار نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با ریاست دانشگاه علوم پزشکی نسبت به بر تسریع تکمیل تجهیزات، پزشکان متخصص و نیروی انسانی بیمارستان‌های دماوند تاکید شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، “سیداحمد رسولی‌نژاد” نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامي با “علیرضا زالی” ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دیدار کرد.

در این ديدار فرماندار و معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه، عضو هیات امنای و مدیر بیمارستان حضرت فاطمه(س) دماوند حضور داشتند.

در این ديدار نسبت به تسریع در تکمیل تجهیزات، پزشکان متخصص و نیروی انسانی بیمارستان‌های سوم شعبان و حضرت فاطمه (س) دماوند و بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه و معرفی رئيس بیمارستان حضرت فاطمه(س) تاکید شد.

همچنین نسبت به ساخت مکان استقرار سی تی اسکن، اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی(ره) و تقویت شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز مورادی مطرح گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا