دیدار منتخب مردم دماوند و فیروزکوه با امام جمعه بخش رودهن/ حجت‌الاسلام حسینی: مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در حل مشکلات کشور دارد

شاهرخ رامین منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس دوازدهم و همراهان با حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: مسئولیت فرصتی برای خدمتگذاری و امانتی بر روی دوش مسئولین است.

وی افزود: از فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم و جامعه نهایت استفاده را ببریم تا اثری که برایمان باقیات‌الصالحات است از خود برجای بگذاریم.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در حل مشکلات کشور دارد چرا که می‌تواند با قانون‌گذاری برای حل مشکلات کشور، راه‌گشا باشد.

حسینی تصریح کرد: ثمرهٔ مجلس قوی تشکیل دولت قوی است و وقتی در یک کشور یک دولت قوی و کارآمد، یک مجلس قوی و کارآمد روی کار باشد، نتیجه‌اش پیشرفت و قدرت و اقتدار آن کشور می‌شود.

وی بیان کرد: سرمایه اصلی نظام و انقلاب مردم عزیز ما هستند؛ مسئولین محترم با تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات آنها، می‌توانند قدردان مردم باشند و کام آنها را شیرین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا