به‌مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی انجام شد؛

دیدار مسئول دفتر حوزه هنری و جمعی از هنرمندان با امام جمعه شهرستان دماوند/ نیازهای جامعه ایرانی تولید محتوا با موضوعات سبک زندگی اسلامی در قالب‌های هنری است/ برای شاگرد پروری و تربیت هنرمندان نسل جدید از ظرفیت مدارس و دانش‌آموزان بیشتر استفاده شود

امام جمعه دماوند در دیدار مسئول دفتر حوزه هنری و جمعی از هنرمندان با امام جمعه شهرستان دماوند، گفت: نیازهای جامعه ایرانی تولید محتوا با موضوعات سبک زندگی اسلامی در قالب‌های هنری است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی سبحان نورمحمدی مسئول حوزه هنری شهرستان دماوند به همراه آقایان متین وفا کارگردان زمینه نمایش، جواد نامبردار عکاس و فیلمبردار و محمد حسینی از عکاسان بین المللی با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند دیدار و گفت گو کردند.

️حجت الاسلام فتاح دماوندی ضمن تبریک این روز به هنرمندان گرامی گفت: از نیازهای جامعه ایرانی ما تولید محتوا با موضوعات سبک زندگی اسلامی و ارزشی و اخلاقی در انواع قالب‌های هنری است.

️وی همچنین ایشان تاکید کرد: اساتید هنر انقلابی برای شاگرد‌پروری و تربیت هنرمندان نسل جدید از ظرفیت مدارس و دانش آموزان و نوجوانان بیشتر استفاده کنند.

️حجت الاسلام فتاح دماوندی بیان داشتند در جنگ ترکیبی دشمنان علیه فرهنگ و عقاید و امنیت و اقتصاد ما، پاسخ به بسیاری از شبهات از طریق تولید آثار فاخر هنری میسر می‌گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا