دیدار مسئولان با خانواده شهید علی عسکری از شهدای شهر آبسرد

فرماندار شهرستان دماوند و دیگر مسئولان با خانواده شهید علی عسکری از شهدای آبسرد، دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عصر دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۰، رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند همراه با حجت الاسلام میر شریفی امام جمعه آبسرد، تقی زاده دادستان، زمهریر معاون سیاسی انتظامی، ملیحی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبسرد، با خانواده شهید اسماعیل علی عسکری از شهدای انقلاب اسلامی در آبسرد دیدار و گفت و گو کردند.

امام جمعه آبسرد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای آبسرد، اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید سعی نماییم پیشرو راه شهدا باشیم.
وی ادامه داد: مسئولان سعی نمایند شهدا را الگو خود قرار دهند و مشکلات مردم را حل نمایند.

فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند.

 وی افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است؛ عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

طاهر خانی بیان کرد: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

در پایان مادر شهید عسکری خاطراتی از فرزند شهید خود بیان کرد.

بنا بر این گزارش، شهید اسماعیل علی عسکری در سال ۱۳۵۷ در جریان مبارزات انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا