به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی انجام شد؛

دیدار مدیر حوزه هنری با فرماندار شهرستان دماوند/ لزوم تشکیل مرکز آفرینش‌های ادبی کودک و نوجوان در دماوند/ هنرهای نمایشی در دماوند تقویت شود

به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی مدیر حوزه هنری با فرماندار شهرستان دماوند دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سبحان نورمحمدی، مدیر دفتر حوزه هنری انقلاب اسلامی دماوند به همراه جمعی از هنرمندان به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی با طاهرخانی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

فرماندار دماوند در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: تولید فکر و اثر ماندگار، پرورش نیروهای متعهد و جریان‌سازی فرهنگی در مسیر گفتمان انقلاب تاثیرگذاری منطقه‌ای باید مد نظر قرار گیرد.

طاهرخانی با بیان اینکه ما متناسب با دهه حاضر نیاز به مهندسی حوزه هنری داریم، گفت: در عصر حاضر، همه باید در راستای صدور آرمان‌های انقلاب با زبان هنر حرکت کنیم و در این زمینه، خانه آرمان برای صیانت از معماری ایرانی اسلامی در شهرستان دماوند باید تشکیل شود.

وی بر لزوم تشکیل مرکز آفرینش‌های ادبی کودک و نوجوان و تقویت هنرهای نمایشی در شهرستان دماوند تأکید و تصریح کرد: اجرای نمایش‌های سنتی به ویژه تعزیه، توجه به تئاتر کودک تولیدات انیمیشن و برپایی نمایشگاه عکس باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: حمایت از اصحاب فرهنگی، هنر و رسانه، رسالت ذاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ضمن داشتن نگاه نقدانه، باید نگاه سرافرازانه هم در قبال پیشرفت‌های پرشمار در منطقه و کشور داشته باشیم و موارد لازم را به درستی تبیین و امیدآفرینی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا