دیدار فرماندار شهرستان دماوند با مسئولان قضائي به مناسبت هفته قوه قضاییه

فرماندار شهرستان دماوند با مسئولان قضائي به مناسبت هفته قوه قضاییه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز پنجشنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، به همراه رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی، مرشدی، فرمانده بسیج ادارات شهرستان دماوند، با رضایی، ریاست دادگستری و تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند دیدار و گفتگو کردند.

رضا طاهرخانی در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطرات شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار داشت: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

*کاهش جمعیت کیفری و پرونده های قضایی از دغدغه های دستگاه قضائی است

محمد تقی تقی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب دماوند در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبی بین فرماندار انقلابی و مسئولان شهرستان دماوند با دستگاه قضایی و دادستانی وجود دارد و این یک سرمایه گرانقدر است و این همراهی و همکاری سبب افزایش اعتماد عمومی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوی اسلامی می‌شود.

وی افزود: نزد مردم تفاوتی بین قوا وجود ندارد و همه را ارکان حاکمیت و به نام حکومت می شناسند، پس مسئولان باید با همکاری و همراهی یکدیگر در اندیشه رفع مشکلات مردم باشند.

دادستان شهرستان دماوند ادامه داد: کاهش جمعیت کیفری و پرونده های قضایی از دغدغه های دستگاه قضائی است، بسیاری از پرونده های دعاوی با اجرای برنامه های آموزشی و ایجاد فضای تعاملی در جامعه بر طرف می شود.

تقی زاده گفت: تعامل دستگاه های قضایی و اجرایی بسیار مهم است و اثرات این تعامل و همکاری به سود مردم است و تلاش می شود این همراهی تا ریشه کن شدن فساد اداری و ایجاد رضایت عمومی و تحقق اهداف دستگاه قضائی و اجرایی ادامه داشته باشد.

هفته قوه قضائیه از یکم تیرماه تا هفتم تیر ماه و به مناسبت سالروز شهادت شهید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا