دیدار رئیس سازمان برنامه و بودجه با آیت الله جوادی آملی در دماوند

سید مسعود میر کاظمی ظهر امروز با آیت الله جوادی آملی در شهر دماوند دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: معمولا مسئولین برای شنیدن دغدغه های مراجع که توسط مردم به ایشان منعکس میشود خدمت این بزرگواران میرسند تا به سوالات ایشان پاسخ دهند.

سید مسعود میرکاظمی افزود: بیشترین مسائلی که در این دیدار مطرح شد مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که تلاش کردیم به این سوالات پاسخ دهیم و نگرانی های ایشان را برای برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم حل کنیم.

وی گفت: معمولا مردم برخی از مشکلات را به مراجع منتقل میکنند و مراجع بزرگوار نیز این مسائل را به دولت انتقال میدهند و یا پیشنهاداتی برای اصلاح امور ارائه میدهند به دولت، و ما مسئولین نیز تلاش میکنیم تا در دستور کار خود قرار دهیم.

میر کاظمی افزود: آیت الله جوادی آملی مسائل اقتصادی و معیشتی را در این دیدار مطرح کردند و گفتند اگر دولت صحیح عمل کند این فشار اقتصادی برای مردم کم خواهد شد.

وی گفت: ما هم توضیحاتی را در خصوص وضعیت روز جهانی ،بهم ریختگی قیمتهای مواد قضایی ،بحث جنگ روسیه و اوکراین و تحریم هایی که داریم و همینطور گشایشهایی که در خصوص افزایش قیمت نفت صورت گرفته و پولهای بلوکه شده ای که آزاد شد و توانستیم کالاهای اساسی ، نهاده های دامی و دارو به کشور وارد کنیم به محضر ایشان ارائه کردیم.

معاون رئیس جمهور افزود: در کنار دستاوردهای دولت اشکالاتی نیز وجود دارد که میبایست تلاش کنیم برای رفع آن و امید داریم بتوانیم نزد خداوند و مردم سربلند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا