معاون برنامه‌ریزی و ادای مالی فرمانداری شهرستان دماوند خبر داد؛

دوشنبه بازار دماوند به‌صورت موقت تعطیل شد/ ایجاد دوشنبه‌بازار در شهر دماوند با هماهنگی اتاق اصناف انجام گیرد/  زیرساخت‌های استاندارد بازار محلی توسط شهرداری دماوند ایجاد شود

معاون برنامه‌ریزی و ادای مالی فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه دوشنبه بازار دماوند به‌صورت موقت تعطیل شد، گفت: ایجاد دوشنبه‌بازار در شهر دماوند با هماهنگی اتاق اصناف انجام گیرد و زیرساخت‌های استاندارد بازار محلی توسط شهرداری دماوند ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فاطمه فرزام در نشست تعیین تکلیف دوشنبه‌بازار اظهار داشت: در حال حاضر مکان فعلی دوشنبه‌بازار مشکلات زیادی دارد و اعتراضات مردمی را در پی داشته است.

وی با اشاره به مشکلات مکان فعلی دوشنبه‌بازار افزود: قرار گرفتن در جاده ترانزیتی دماوند فیروزکوه، عدم وجود زیرساخت‌های لازم و دپوی زباله ازجمله موضوعاتی است که در مکان فعلی وجود دارد که باید برای رفع آن برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی واداری مالی فرمانداری شهرستان دماوند تصریح کرد: ازیک‌طرف قوانینی روبه‌رو هستیم که وجود بازارهای محلی برای پویایی اقتصاد شهرستان و انتفاع اقشار کم‌درآمد از آن را ضروری می‌داند و از طرفی با اعتراض اصناف و نارضایتی مردمی مواجه هستیم که اگر قرار است این بازار وجود داشته باشد باید ساماندهی شود و مشکلات زیست‌محیطی، ترافیکی و بهداشتی آن برطرف گردد.

فرزام از شهرداری دماوند به‌عنوان متولی اصلی ایجاد بازارهای محلی شهری خواست تا ظرف مدت یک هفته مکانی مناسب ایجاد دوشنبه‌بازار در شهر دماوند را با هماهنگی اتاق اصناف معرفی و پس از تأیید مکان موردنظر به ایجاد زیرساخت‌های لازم تا دهه مبارک فجر اقدام نماید.

وی همچنین اعلام کرد: تا زمانی که مکان جدید با زیرساخت‌های استاندارد بازار محلی توسط شهرداری ایجاد شود به علت مشکلات زیاد مکان فعلی، دوشنبه‌بازار به‌صورت موقت تعطیل گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا