معاون امور فنی و عمرانی فرماندار دماوند:

دوربرگردان محله جیلارد پس از تعطیلی مدارس بازگشایی می‌شود/ شهرداری دماوند دوربرگردان استانداردی در نقطه جدید احداث خواهد کرد

معاون امور فنی و عمرانی فرماندار دماوند در خصوص دوربرگردان جیلارد دماوند گفت: این دوربرگردان پس از تعطیلی مدارس به صورت ۹۰ درجه بازگشایی می‌شود و شهرداری نیز دوربرگردان استانداردی در نقطه جدید احداث خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی شیوا در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار در خصوص دوربرگردان محله جیلارد در بلوار شهید بهشتی شهر دماوند، ضمن قدردانی از مردم فهیم و قانون‌مدار محله جیلارد اظهار کرد: دوربرگردان محله جیلارد بنا بر حسب ضرورت و تشخیص شورای ترافیک شهرستان دماوند به صورت موقت به جهت تسهیل در عبور و مرور و بهبود وضع ترافیکی بلوار شهید بهشتی مسدود شده بود.

وی افزود: مردم جیلارد مراجعه‌هایی به فرمانداری جهت بازگشایی این دوربرگردان داشتند، اما در نشست شورای ترافیک مقرر شده بود که شهرداری طرحی برای بهبود ترافیک مسیر بین میدان شهدا تا دادگستری دماوند تهیه کند.

معاون امور فنی و عمرانی فرماندار دماوند گفت: در هفته گذشته شاهد این بودیم با توجه به اعتراضات به حق مردم جیلارد، توسط عده‌ای منجر به یک اقدام قانون شکنانه و بازگشایی شد و با صحبت‌هایی که با بزرگان جیلارد داشتیم، این دوربرگردان به طور مجدد توسط مردم جیلارد و به جهت نشان دادن پایبندی آنها به قانون مسدود شد.

شیوا خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفته شد، این موضوع از قبل در نشست شورای ترافیک شهرستان دماوند مصوب شده بود و شهرداری دماوند طرحی را تهیه و ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: این دوربرگردان تا آخرین روزی که مدارس در سال جاری فعالیت دارند، مسدود خواهد بود؛ اما پس از تعطیلی مدارس، این مسیر به صورت ۹۰ درجه به سمت جیلارد توسط شهرداری بازخواهد شد، ولی دور زدن ممنوع است؛ همزمان نیز شهرداری دوربرگردان استانداردی در نقطه جدیدی احداث خواهد کرد.

معاون امور فنی و عمرانی فرماندار دماوند گفت: بر اساس اعلام رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند، با وجود اینکه دوربرگردان جیلارد به بیمارستان نزدیک بود، اما آمبولانس‌ها به دلیل ترافیک و عرض کم بلوار با تأخیر سه تا پنج دقیقه‌ای به بیمارستان می‌رسیدند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا