دماوند چهارمین شهرستان استان تهران از نظر کمترین نرخ بیکاری است/ نرخ بیکاری شهرستان دماوند 6.8 اعلام شد 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند گفت: دماوند چهارمین شهرستان استان تهران از نظر کمترین نرخ بیکاری است و نرخ بیکاری این شهرستان 6.8 اعلام شد.

محمد امین خدایاری در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس آمار منتشر شده از مرکز آمار ایران شهرستان دماوند با نرخ بیکاری 6.8 در رتبه چهارم کمترین بیکار در استان تهران می‌باشد.

وی افزود: شهرستان‌های پاکدشت با نرخ بیکاری 5.7 در رتبه نخست و ری با نرخ بیکاری 5.9 در جایگاه دوم و فیروزکوه و بهارستان مشترکا با نرخ بیکاری 6.6 در جایگاه سوم کمترین نرخ بیکاری قرار دارند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند گفت: خوشبختانه با رویکرد نهضت احیا در خصوص واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل که از سال گذشته رنگ و بوی جدی تری با حضور کلیه مسولین در این واحدها شکل گرفت وضعیت اشتغال به سمت بهبود بهتری حرکت کرده است.

خدایاری گفت: همچنین لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری ستاد تسهیل شاهد نعمت حضور مرجع محترم قضایی در این ستاد در بازدید میدانی از کارخانجات مشکل دار بوده است که با این رویکرد حضور موثر فرماندار محترم، ریاست محترم دادگستری، داستان محترم و سایر ادارات اجرایی به صورت میدانی در محل کارخانجات شاهد تسهیل گری مناسب‌تری بوده‌ایم و انشالله با این رویکرد نرخ بیکاری نیز کاهش ادامه دار خود را در سطح شهرستان به نفع مردم و اشتغال جوانان ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا