دماوند قهرمان مسابقات پرس سینه کشور شد

13931209000432_PhotoAشهرستان دماوند از توابع استان تهران در مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ پرس سینه کشور قهرمان رده سنی بزرگسالان شد.

به گزراش تارود، در این مسابقات که عصرشنبه با حضور 170 ورزشکار از سراسر کشور و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، اداره ورزش و جوانان شهرستان و اتحادیه پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزشی ولیعصر (عج) دماوند در هفت رده سنی برگزار شد، تیم دماوند توانست مقام نخست را در رده سنی بزرگسالان کسب کند.

این رکورد در حالی شکسته شد که 15 کیلوگرم از رکورد قبلی در کشور افزایش یافت.

مجید بزرگی مربی پاورلیفتینگ کشور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسابقه قهرمانی پرس سینه هر ساله برگزار می شود و امسال علاوه بر میزبانی شهرستان دماوند، توانستیم جایزه بزرگ شامل سفر چهار روزه مشهد مقدس بدون پرداخت هزینه ای را با این مسابقه توام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات پاورلیفتینگ کشور در سطح مطلوبی برگزار شد خاطرنشان کرد: ورزشکاران این مسابقات در هفت رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان یک، دو، سه و چهار به رقابت پرداختند که در هر رده هشت وزن برای ورزشکاران در نظر گرفته شد.

بزرگی گفت: در این دوره، ورزشکاری از مشهد مقدس توانست سنگین ترین وزن ایران که 325 کیلوگرم را به ثبت رسانده بود 15 کیلوگرم افزایش دهد.

وی کوچک ترین شرکت کننده این دوره از مسابقات را نوجوان 11 ساله و بزرگ ترین شرکت کننده را 91 ساله اعلام کرد و افزود: در این دوره از مسابقات، دو رکورد جهانی در رده پیشکسوتان به ثبت رسید.

رییس هیات پاورلیفتینگ استان تهران به حضور 32 نفر ورزشکار از شهرستان دماوند و کسب مدال توسط 27 نفر در این دوره از مسابقات اشاره کردو گفت: تیم دماوند در رده مهم بزرگسالان توانست مقام نخست را کسب کند و قهرمان کشور شود.

وی گفت: کسب مقام قهرمانی در مستر یک پیشکسوتان، کسب مقام دومی در رده نوجوانان و کسب مقام سومی در رده نوجوانان حاصل درخشش ورزشکاران دماوندی در این دوره از مسابقات نیز بود.

در این دوره از مسابقات، رییس اتحادیه پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران، عضو کمیته فنی فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا و فرشید سلطانی دبیرکل اتحادیه پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران و نایب رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا حضور داشتند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا