دماوند جزء شهرستان‌های برتر در زمینه اشتغال‌زایی استان تهران است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: دماوند جزء شهرستان‌های برتر در زمینه اشتغال‌زایی استان تهران است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز سه شنبه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دماوند به ریاست رضا طاهر خانی و با حضور اعضای این کارگروه در سالن حلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت اشتغال شهرستان توسط اعضای کارگروه، درخصوص اقدامات و طرح های اشتغالزایی انجام شده در سال جاری و برنامه های در دست اقدام گزارشاتی ارائه گردید.

فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه بحث اقتصاد ، اشتغال ،جذب سرمایه و تولید را از موضوعات اساسی شهرستان و همه مسئولین دانست و گفت: موضوعات مربوط به اشتغال، معیشت و رفع فقر مطلق جزو برنامه های جدی دولت مردمی بوده و همه مسئولان باید جهت تحقق آن تلاش کنند و شهرستان دماوند جزء شهرستانهای برتر در زمینه اشتغالزایی دراستان تهران است و در زمینه اشتغالزایی در شهرستان به روز هستیم که گاها کمبود نیروی کار نیز مشاهده می شود.

طاهرخانی با بیان اینکه همه دستگاه‌های متولی امر اشتغال در جهت فراهم نمودن زمینه اشتغالزایی مسئولیت مستقیم دارند،اظهارداشت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه در شهرستان و کارخانجات متعدد تولیدی در شهرک های صنعتی دماوند وجود دارد که با برنامه‌ریزی و همدلی و همراهی و تلاش در بهره مندی این ظرفیت‌ها، باعث شده است تا اشتغالزایی صد در صدی در شهرستان دماوند میسر شود.

در پایان جلسه،فرماندار شهرستان دماوند دستورات لازم جهت اجرای طرح و برنامه های آتی اشتغال شهرستان را به اعضای کارگروه جهت اجرا ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا