فرمانده انتظامي شهرستان دماوند خبر داد؛

دستگیری باند سارقان منزل شهروندان رودهن و گیلاوند با ۴۰ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی شهرستان دماوند

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند از دستگیری باند سارقان منزل شهروندان رودهن و گیلاوند با ۴۰ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ حسين فاضلي در اين رابطه اظهار داشت: در پي سرقت‌های طلاجات و لوازم منزل از منازل شهروندان شهر رودهن و گیلاوند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی بخش رودهن و پلیس آگاهی اين فرماندهي قرار گرفت و سارقان شناسایی گردیدند.

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته توسط ماموران با تعقیب و مراقبت موفق شدند سارقان مورد نظر را در خودروي پراید هاچبک حین سرقت یکی از منازل شهر رودهن شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه نامبردگان را که با همراه داشتن سلاح سرد اقدام به فرار و خسارت به چندین دستگاه خودرو در مسیر نمودند با قانون به کارگیری سلاح و شلیک تیر و اصابت به یکی از متهمان هر 3 نفررا همراه با اموال مسروقه کشف ودستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند تصريح کرد: با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان در 3 نقطه بازدید و یک نفر خانم همدست سارقان دستگیر و اموال مسروقه شامل چندین دستگاه تلویزیون و لپ تاپ و طلاجات و لوازم منزل مسروقه کشف گردید و در بازجويي بعمل آمده متهمان سه نفر آقا و یک نفر خانم بزه انتسابي خود را پذيرفته و به 40فقره سرقت از طريق تخريب درب منازل اعتراف نمودند.

فاضلی گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل داده شدند.

وی در پایان ضمن دعوت از مالباختگان خواست برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند و شهروندان از تردد افراد مشکوک به داخل مجتمع ها ی مسکونی و اعتماد بی جا به افراد غریبه و ورود آنها به حریم منازل مسکونی که باعث سوء استفاده سارقان شده وبا شناسایی موقعیت و وضعیت منازل مورد نظر در هر فرصتی اقدام به سرقت مینمایند جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا