معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران:

دستگاه قضایی در تعیین تکلیف نهایی پرونده شهرداری آبسرد سرعت بخشد/ از خانواده پرسنل بازداشت موقت شهرداری آبسرد غافل نشویم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه دستگاه قضایی در تعیین تکلیف نهایی پرونده شهرداری آبسرد سرعت بخشد، گفت: از خانواده پرسنل بازداشت موقت شهرداری آبسرد غافل نشویم.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، عبدالرضا چراغعلی در بازید از شهرداری آبسرد با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در مدیریت شهری آبسرد اظهار داشت: به دنبال برخی موضوعات که در روزهای اخیر در شهرداری آبسرد به وجود آمده با هماهنگی با فرماندار دماوند و دستور استاندار تهران برای پیگیری امور خدمت رسانی به مردم در این شهر حاضر شدیم.

وی ادامه داد: نشست، بازدید و دیداری با کارمندان شهرداری صورت گرفت و تاکید شده تا روند خدمت‌رسانی به مردم متوقف نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: در این بازدید تاکید شد تا همچنان خدمت رسانی مطلوب به مردم تداوم داشته باشد و دستگاه‌های نظارتی تصمیمات و موضوعات قانونی را برای تحقق مطالبات مردم تسریع بخشند.

چراغعلی گفت: بر سختی کار و مشکلات موجود در شهرداری‌ها واقف هستیم؛ با توجه به جریانات رخ داده و شرایط کنونی باید بیش از پیش تلاش کرده و نباید خود را ببازید.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی باید دست به دست هم داده تا پیوستگی بیشتر شده و دستگاه‌های نظارتی نیز کار خود را انجام دهند؛ سایه دستگاه‌های نظارتی بر همه سازمان‌ها و ارگان‌‌ها وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: نباید از خانواده پرسنلی که در بازداشت موقت هستند غافل شد و سرپرست باید جویای احوال خانواده‌های این افراد باشد.

چراغعلی افزود:‌ شهادت دانشمند هسته ای در این شهر افتخاری بود که نصیب شهر آبسرد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر، انشالله بتوانیم دست به دست هم دهیم و در این دهه برنامه‌های ویژه‌ای برگزار کنیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: همچنین امیدواریم دستگاه قضایی در تعیین تکلیف نهایی این پرونده سرعت بخشیده تا مطالبات مردم در ایام پایانی سال محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا