دستور کار بودن ایجاد پناهگاه و نگهداری سگ‌های بلاصاحب در شهر آبسرد

ایجاد پناهگاه و نگهداری سگ‌های بلاصاحب در شهر آبسرد در دستور کار قرار گرفت.

محمد اسماعیل جانعلی‌زاده شهردار آبسرد در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود، اظهار داشت: پیرو دستورالعمل ابلاغی وزارت محترم کشور در خصوص جمع‌آوري سگ‌های بلاصاحب و بر اساس مصوبات جلسه ستاد کنترل سگ‌های بلاصاحب که در شهرستان دماوند به ریاست فرماندار شهرستان دماوند با حضور دادستان محترم، دیگر مسئولین شهرستانی و ادارات محیط زیست و شبکه بهداشت برگزار شد، مقرر گردید در خصوص ایجاد پناهگاه و نگهداری سگ‌های بلاصاحب در شهر آبسرد تمهیداتی به‌عمل آید.

وی افزود: از مهمترین دغدغه مدیریت شهری شهر آبسرد با توجه به بازگشایی مدارس و تردد روزانه دانش‌آموزان، والدین و شهروندان جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب از سطح شهر و محلات آبسرد می‌باشد که با هماهنگی و جلسه با واحد خدمات شهری شهرداری آبسرد این امر مهم در حال انجام است.

️شهردار آبسرد گفت: وجود سگ‌های بلاصاحب در خیابان‌ها، معابر و بوستان‌های سطح شهر تهدید علیه بهداشت عمومی بوده و آسیب جدی برای شهروندان از جمله خطرات جانی، انتقال بیماری و باعث نداشتن امنیت، آرامش و عامل آلوده کننده سطح شهر هستند.

جانعلی‌زاده گفت: سزاوار نیست در خیابان‌ها، بلوار و بوستان‌های شهر که شهروندان برای کسب و کار و انجام امور روزانه به معابر می‌آیند، وحشت زده از کنار حیوانات بلاصاحب با رعب و هراس عبور کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا