نشست صمیمی و ملاقات چهره به چهره مسئولان شهرستان دماوند با اهالی شهر کیلان مطرح شد؛

تخصیص اعتبار برای پروژه تعریض و بهسازی آسفالت محور کیلان – ساران به ایوانکی در سفر رئیس جمهور/ کلنگ احداث استخر شهر کیلان در دهه مبارک فجر به زمین زده می‌شود/ تکمیل پد هلیکوپتر شهر کیلان طی چند روز آینده

فرماندار شهرستان دماوند از در نظر گرفتن تخصیص اعتبار برای پروژه تعریض و بهسازی آسفالت محور کیلان – ساران به ایوانکی در سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: کلنگ احداث استخر شهر کیلان در دهه مبارک فجر به زمین زده می‌شود و پد هلیکوپتر شهر کیلان طی چند روز آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، نشست صمیمی و ملاقات چهره به چهره طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و جمعی مسئولان ادارات شهرستان دماوند با اهالی شریف شهر کیلان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این دیدار صمیمی امام جماعت شهر کیلان و رئیس شورای اسلامی شهر کیلان به بیان مشکلات اهالی پرداختند.

در پایان طی سخنرانی فرماندار شهرستان دماوند و مسئولان مربوطه پاسخگويی و قول رفع مشکلات به اهالی داده شد.

* در نظر گرفتن تخصیص اعتبار برای پروژه تعریض و بهسازی آسفالت محور کیلان – ساران به ایوانکی در سفر رئیس جمهور/ کلنگ احداث استخر شهر کیلان در دهه مبارک فجر به زمین زده می‌شود/ تکمیل پد هلیکوپتر شهر کیلان طی چند روز آینده

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: امشب دیدار مردمی را در جمع مردم کیلان برگزار کردیم و تمامی سعی و تلاش ما این است که گره‌ای از کار مردم باز کنیم.

وی افزود: برخی از مشکلاتی که در سطح شهر کیلان وجود دارد و از مطالبات مردم منطقه است، آسفالت و روشنایی معابر بوده و همچنین تکمیل مجموعه ورزشی و تفریحی که چندین سال رها شده بود با تلاش مجموعه شورا و شهرداری در اختیار جوانان این منطقه قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: یکی از مطالبات این منطقه حادثه خیر بوده محور کیلان، ساران به ایوانکی است که در سفر ریاست محترم جمهور از جمله مصوبات سفر مطرح شد که اعتباری جهت تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده و امید است این محور که در ادامه استان تهران را به سمنان وصل می‌کند، را شاهد باشیم.

طاهرخانی تصریح کرد: از دیگر مطالبات مردم این منطقه احداث استخر در این شهر بود که در دهه مبارک فجر کلنگ استخر شهر کیلان به زمین خواهد خورد که یک مجموعه استخر، سونا و جکوزی است و در فاز دوم نیز یک استخر مستقل مختص به بانوان نیز در کنار آن احداث شود.

وی گفت: یکی از موضوع پیش‌بینی شده در این منطقه احداث پد هلیکوپتر است که مکان‌نمایی انجام شده و تا چند روز آینده کار آن انجام خواهد شد و افتتاحیه آن را خواهیم داشت و همچنین استقرار پایگاه هلال احمر بصورت کامل را خواهیم داشت.

* تخصیص ۴۰ هکتار زمین جهت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهر کیلان

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: از دیگر موضوعات مورد بررسی اجرای پروژه مسکن ملی در این منطقه است که در جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که بحث جهش ملی مسکن ملی را در این منطقه آغاز کنیم که به همین منظور ۴۰ هکتار از اراضی ملی را پیش‌بینی کردیم که جانمایی هم از سوی اداره راه انجام شده که با موافقت استان بتوانیم در فاز اول مطالبات متقاضیان را مرتفع کنیم.

*با ورود تیم متشکل از دولت و قوه قضائیه مشکلات دیرینه تعاونی‌های شهر کیلان مرتفع خواهد شد/ بازنگری طرح تفصیلی شهر کیلان در سال آینده

طاهرخانی گفت: تعاونی‌هایی که در شهر کیلان هستند، با موضوعاتی درگیر هستند که با جلساتی که داشتیم مقرر شد یک تیم تخصصی متشکل از دولت و قوه قضائیه در این امر ورود کرده و نظر کارشناسی دهند تا بتوانیم با نظر کارشناسی و تعامل خوبی که با استان وجود دارد، تا مشکل دیرینه مردم کیلان مرتفع شود.

وی بیان کرد: همچنین موضوع طرح تفصیلی بود که برخی از نقاطی که خارج از محدوده شهر کیلان بودند، در طرح تفصیلی دیده شده تا در ابتدای سال آینده شاهد تغییرات در این زمینه و تحقق مطالبات مردم باشیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا