اتمام حجت دادستان رودهن با مسئولان؛

در صورت کم کاری مراجع ذیطلاح، دستگاه قضا ورود پیدا می‌کند/قیمت کالاهای اساسی و خدمات مورد نیاز مردم در رودهن بسیار بالاست

دادستان و رئیس دادگستری رودهن گفت: متاسفانه قیمت اغلب کالاها و خدمات اساسی و مورد نیاز شهروندان در رودهن بسیار بالاست و نظارت دقیق و مستمری هم در این حوزه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حسن بختیاری در نشست شورای اداری بخش رودهن اظهار کرد: مردم رودهن نباید به دلیل گردشگر‌پذیر بودن منطقه و سودجویی برخی عوامل توزیع کالاهای اساسی، هزینه گزافی جهت تامین مایحتاج زندگی خود پرداخت کنند.

وی ادامه داد: مسئولان و مراجع نظارتی با قاطعیت موضوع گرانی در رودهن را پیگیری و ارائه گزارش کنند که در غیر اینصورت خود دستگاه قضا در جهت کم‌کاری مراجع مربوطه و عوامل گرانفروشی ورود پیدا می‌کند.

بختیاری همچنین در خصوص برخی مشکلات و نیازهای مردمی افزود: متاسفانه مشاهده می‌کنیم که برخی نیازهای ساده و ضروری مردم همچون تامین روشنایی خیابانی مانند کامیونداران، تغییر محل دور برگردان جاده آبعلی و حل مشکل فاضلاب رودهن با وجود پیگیری‌های متعدد مغفول واقع می‌شود و مسئولین مربوطه اجرای وظایف خود را به بهانه نیاز به تصمیم‌گیری و اخذ دستور از مراجع استانی به تاخیر می‌اندازند که این امر موجبات نارضایتی مردم و شهروندان را فراهم می‌نماید.

لیکن در سال جدید هر یک از خواسته‌های مردم که در جلسات شورای اداری مطرح می‌شود بایستی با اقدام سریع مسئول مربوطه همراه شده و در جلسه بعد گزارش اقدامات به اطلاع شهروندان و مسئولین برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا