رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند‌:

در جهاد تبیین به دنبال ایجاد گفتمان سازی و فرهنگ سازی هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند‌ گفت: در جهاد تبیین به دنبال ایجاد گفتمان سازی و فرهنگ سازی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمود صفری با اشاره به جهاد تبیین اظهار داشت: تبیین به معنای روشنگری و بیان است، تبیین امر تازه‌ای نیست و از صدر اسلام و بدو تاریخ وجود داشته و پیامبران همواره این وظیفه خطیر را بر دوش داشته‌اند.

وی افزود: جهاد تبیین در فرمایشات رهبر انقلاب فراوان به چشم می‌خورد و در سال گذشته نیز به طور ویژه بر آن تاکید داشته‌اند، آگاهانه گفته می‌شود که دلبستگان اسلام و انقلاب برای روشنگری و رفع نقاط ابهام در زمینه‌های گوناگون و در مقابل دشمن انجام می‌دهند که موضوعات گسترده‌ و متنوعی را شامل می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: در جهاد تبیین به دنبال آنیم تا برای آینده و در درازمدت در فضای عمومی، گفتمان سازی و فرهنگ سازی کنیم، قطعا هرکس در راه روشنگری مردم تلاش و از انحرافی جلوگیری کند، تلاشش جهاد تبیین است.

صفری ادامه داد: موضوعات گسترده‌ای همچون تبیین خط امام، عدالت طلبی، آزادی خواهی، نفی نظام سلطه، مردم سالاری دینی و دیگر ارزش‌های انقلاب، قانون اساسی، مذاکره، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مصرف تولید داخلی، خفظ قدرت موشکی، جریان نفوذ و… در جهاد تبیین جای دارند و این موارد تنها گوشه‌ای از تاکیدات مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا