معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند:

دریافت مجوز تاسیس ۲ مدرسه جدید «شهید فخری زاده» و «شهدای مدافع حرم» در آبسرد/ بازنشستگی ۹۰ نفر از فرهنگیان دماوند/ انتصاب 20 مدیر و 11 معاون جدید در مدارس دماوند

معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند گفت: در آستانه مهر 1400 و آغاز سال تحصیلی جدید، انتخاب و انتصاب 20 مدیر و 11 معاون جدید برای مدارس دماوند به سرانجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، هشتمین جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش دماوند روز دوشنبه 15 شهریور با حضور «مهدی فتحعلی» سرپرست این مدیریت در سالن جلسات شهید محمدی برگزار شد.

در این جلسه «سید مجید حسینی» معاون آموزشی، در ارائه گزارش خود گفت: مستند به شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران، فرایند انتصاب 20 مدیر و 11 معاون جدید برای مدارس دماوند به سرانجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازنشستگی 90 نفر از فرهنگیان دماوند که بخش عمده ای از آنها، مدیران و معاونان واحدهای آموزشی بودند، تغییر در مدیریت مدارس بیشتر از سال های گذشته بوده است.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند تاکید کرد: مدیران جدید بصورت موقت و یکساله انتصاب شده و پس از یکسال عملکرد ایشان در کارگروه انتخاب و انتصاب مدیران بررسی خواهد شد، و در صورت داشتن عملکرد مثبت و قابل قبول، به مدت چهار سال به سمت مدیر واحد آموزشی منصوب می شوند.

حسینی گفت: دریافت مجوز تاسیس دو مدرسه جدید «شهید فخری زاده» و «شهدای مدافع حرم» در آبسرد، در دست اقدام است.

وی افزود: با توجه به حجم بالای دانش آموزان ورودی به منطقه، به ویژه دانش آموزان تبعه، بر آن شدیم تا مجوز دو دبستان دخترانه و پسرانه را برای منطقه آبسرد بگیریم و برای زنده نگه داشتن یاد دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان که در آن محل به شهادت رسید نام شهید فخری زاده را برگزیدیم و همچنین به جهت پاسداشت خانواده های تنی چند از شهدای فاطمیون که ساکن آن نواحی هستند، نام شهدای مدافع حرم را انتخاب کردیم.

پیش بینی می شود، در صورت نیاز منطقه و پس از صدور مجوز، مدارس شهید فخری زاده و شهدای مدافع حرم از مهر 1400 و در شیفت عصر کار خود را آغاز کرده و ثبت نام دانش آموزان عزیز به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا