فرمانده انتظامي شهرستان دماوند:

درگيري با سلاح سرد توسط یک فرد ارازل و اوباش در مسکن مهر رودهن/ فرد شرور پس از متواری شدن به دام پلیس امنیت دماوند افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند از درگيري با سلاح سرد توسط یک فرد ارازل و اوباش در مسکن مهر رودهن خبر داد و گفت: فرد شرور پس از متواری شدن به دام پلیس امنیت شهرستان دماوند افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ حسين فاضلي در اين رابطه اظهار داشت: طي تماس تلفني با مرکز 110مبني بر درگيري با سلاح سرد در مسکن مهر رودهن موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پليس امنيت شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: طي انجام تحقيقات پليسي مخفيگاه متهم شناسايي که با هماهنگي مقام قضايي طي يک عمليات غافلگيرانه متهم در باشگاه بدنسازي غير مجاز خود در حال فعاليت بود که دستگير وبه پليس امنيت انتقال يافت.

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند تصريح کرد: متهم با توجه به مدارک ارائه شده به بزه انتسابي اعتراف نمود و ضمن پلمپ باشگاه غير مجاز بدنسازي، پرونده تکميل وجهت سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام گرديد.

فاضلي در پايان با بيان اين که برخورد با افراد شرور و بر هم زنندگان نظم عمومي در اولويت هاي پليس قرار دارد، خاطر نشان کرد: کارکنان انتظامي شهرستان در برخورد با اين گونه افراد از همه ابزارهاي قانوني استفاده مي کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا