بخشدار رودهن:

کد و چارت سازمانی درمانگاه دولتی رودهن همچنان بهداشتی است/ پیگیری زیرسازی، آسفالت، آب شرب و بافت روستای نوده رودهن

بخشدار رودهن گفت: کد و چارت سازمانی درمانگاه حضرت محمد (ص) رودهن همچنان بهداشتی است و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید در این خصوص تجدید نظر کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا ذوالفقاری شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات مردم بخش رودهن با حضور برخی مسئولان و مردم در مسجد علی ابن ابیطالب این شهر در خصوص مشکلات و عدم بهره‌مندی از امکانات در درمانگاه رودهن بیان کرد: با توجه به اینکه کد این درمانگاه بهداشتی تعریف شده و درمانی نیست از برخی امکانات همچون سونوگرافی و رادیولوژی بهره‌مند نیست.

وی در خصوص مشکلات مربوط به روستای نوده از قبیل زیر سازی و آسفالت، آب شرب و بافت این روستا افزود: جلساتی در خصوص افزایش بافت این روستا با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار کردیم که با حضور کارشناسان این نهاد و بازدید از این روستا این امر محقق خواهد شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: در خصوص زیر سازی و آسفالت تمام معابری که از وضعیت نامناسب برخوردار هستند مربوط به خارج از بافت بوده و هیچ گونه مشکلی در داخل بافت روستا وجود ندارد.

بخشدار رودهن با بیان اینکه آخرین وضعیت معابر این منطقه بررسی شده تصریح کرد: در سال جاری لکه گیری و روکش آسفالت در نقاطی که وضعیت نامناسبی دارند در دستور کار قرار دارد.

ذوالفقاری اظهار داشت: کارگروه رونق تولید هم در بخش رودهن و هم در سطح شهرستان در جهت صیانت از اشتغال و کارگران تشکیل شده و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به نوبت احصا و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا