درخواست شهروندی از مسئولین جهت رفع نقاط حادثه‌خیز محور کیلان به آبسرد

شهروندی از مسئولین جهت رفع نقاط حادثه‌خیز محور کیلان به آبسرد درخواست داشت.

🔹️حضور مسئولین شهرستان دماوند، پیرو دستور شفاهی جنابعالی پس از بازدید از محور کیلان به آبسرد  داشتید، نقاط حادثه‌خیز محور فوق حد فاصل کلانتری آبسرد تا پمپ بنزین کیلان را به استحضار می‌رسانم:

🔸به محض اتمام بلوار آبسرد به سمت کیلان پیچ تند و فاقد شانه خاکی پایین تر از کلانتری آبسرد، لازم به ذکر است محدوده فوق محل تردد دانش آموزان نیز می‌باشد.

🔸محل تقاطع روستای اهران به محور که فاقد عرض  کافی همچنین علامات هشدار دهنده کافی می‌باشد؛ با توجه به توقف وسایل نقلیه برای سوار و پیاده کردن مسافر مخاطرات مضاعف می گردد.

🔸پیچ تند و معروف اهران که فاقد شانه خاکی بوده و هر ساله در این محل حوادث متعدد حتی فوتی نیز ثبت شده است. لازم به ذکر است باغی جدید احداث هم دقیقاً در کنار  محور بدون رعایت حریم و حتی در کنار  آسفالت درخت کاشته شده مزید بر علت است. با توجه به رشد درختان دید سر پیچ نیز گرفته شده است.

🔸فاصله مابین جاده لمسار  تا دیوار ساحلی بیدک از سمت آبسرد  تا کیلان به طول تقریبی 700متر نیز  فاقد شانه خاکی می‌باشد که با توجه به ارتفاع زیاد توسط عوامل راهداری گارد ریل کشیده شده است.

🔸تقاطع حادثه خیز روستای وادان که عرض کافی نداشته و از علایم هشدار دهنده هم برخوردار نیست. با توجه به اینکه در سمت شمالی یعنی از سمت کیلان به آبسرد در همین قسمت محور فاقد شانه خاکی و با وجود آبهای سطحی بر روی آسفالت در زمستان باعث یخ زدگی سطح جاده می‌‌شود.

🔸عرض کم و فاقد دید  در محدوده تقاطع جاده معدن  ماسه بیدک به محور که متاُسفانه اداره برق در سال گذشته نسبت به نصب تیربرق در فاصله دو متری آسفالت بدون عدم رعایت حریم جاده اقدام نموده و عملاً از کوه بری و تعریض   محور جلوگیری نموده که لازم است رئیس اداره برق پاسخگوی این مورد باشند.

🔸اصلاح ورودی شهر کیلان در بدو ورود به بلوار کزدر  با توجه به وجود مدرسه و جایگاه گاز

🔸عدم اجرای جاده کند روی پمپ گاز

🔸تقاطع  جاده دسترسی به کیلان  که با وجود پمپ بنزین که با عدم رعایت و توجه رانندگان و خلاف جهت حرکت کردن  باعث مشکلات عدیده شده است با ادامه بلوار  به طول تقریبی 100متر دیگر این مشکل قابل حل بوده و در آن صورت بلوار احداثی در جلوگیری از حوادث متعدد این نقطه نقش خوبی ایفا می کند.

🔸نداشتن فضا و پارکینگ  مناسب برای مسجد صاحب الزمان کردر که تنها  مسجد در حاشیه محور مواصلاتی ایوانکی ، کیلان، آبسرد می‌باشد.

🔸️قبلاً از همکاری و توجه جنابعالی در خصوص معضلات محور فوق  کمال تشکر و قدردانی داریم.

🔸امیدواریم با اقدامات جهادی عنایت ویژه حضرتعالی و مسئولان ذیربط محوری امن و سلامت برای شهروندان داشته باشیم که اجر اخروی و دعا گویی شهروندان  تا  ابد شامل حالتان خواهد شد.

🔸نا گفته نماند در تماس با رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ایشان هم ورودی و خروجی بلوار کردر را دارای ایراد دانست و گفتند به زودی اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا