درخواست شهردار آبسرد جهت احداث و تجهیز ایستگاه آتشنشانی در مسیر جاده تهران به فیروزکوه 

شهردار آبسرد جهت احداث و تجهیز ایستگاه آتشنشانی در مسیر جاده تهران به فیروزکوه درخواست داشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی و تجلیل از آتش نشانان  آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبسرد برگزار شد.

این مراسم با حضور فرماندار شهرستان دماوند، امام جمعه شهر آبسرد و حومه، شهردار و مسئولین واحدهای شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد و فرمانده بسیج حوزه ۳ امام حسن مجتبی (ع)، ریاست کلانتری ۱۳  و ریاست اداره آب و فاضلاب  آبسرد در ایستگاه آتش نشانی شهر آبسرد برگزار گردید.

جانعلی‌زاده شهردار آبسرد با حضور در جمع کارکنان خدوم و زحمتکش واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبسرد پس از عرض خیر مقدم به مدعوین و حاضرین در مراسم، هفته دفاع مقدس و هفتم مهرماه و روز آتش نشانی را تبریک گفت و گزارش مختصری از عملکرد شش ماهه واحد آتشنشانی و ایمنی شهرداری ارائه کرد و از آتش نشانان جان بر کف و ناجیان بی ادعای ایستگاه آتشنشانی شهرداری آبسرد تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه شهردار آبسرد با تشریح وسعت محدوده خدماتی ایستگاه آتشنشانی شهرداری آبسرد از فرماندار شهرستان دماوند تقاضای برنامه‌ریزی جهت احداث و تجهیز ایستگاه جدیدی در مسیر جاده تهران به فیروزکوه  حدفاصل گیلاوند به آبسرد جهت تسهیل در ارائه خدمات به هموطنان عزیز نمود.

طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفتم مهرماه و روز آتش نشانی و ایمنی را به حاضرین بویژه آتش نشانان تبریک گفت و خاطر نشان کرد: همانطور که رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از خاک پاک میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

وی افزود: لذا ارزش زحمات و خدمات شما آتش نشانان عزیز که برای نجات مردم از جان و مال و خانواده های خود می گذرید، کمتر از ایثارگری‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی نیست.

گفتنی است در پایان از زحمات آتش نشانان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا