درج اشتباه عنوان «اداره» برای دفتر ورزش و جوانان آبسرد

پروژه‌های عمرانی شهر آبسرد در حالی با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید که مسئولان آبسردی درج عنوان «اداره» بر روی سر در دفتر نمایندگی ورزش و جوانان این شهر را اشتباه دانستند، اما این اشتباه دوباره در سایت شهرداری آبسرد تکرار شد.

به گزارش تارود روز پنج شنبه برخی از پروژه‌های عمرانی شهر آبسرد به‌ مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان شهرستان دماوند و شهر آبسرد به بهره‌برداری رسید.

مسئولان ابتدا به صورت دسته‌جمعی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی دبیرستان شهید هاشمی‌نژاد آبسرد شرکت و بعد از آن گلزار شهدای محله مرانک را افتتاح کردند.

بعد از افتتاح این گلزار، وقتی برای بهره‌برداری دفتر نمایندگی ورزش و جوانان آبسرد در محل این دفتر حضور پیدا کردند، موضوعی باعث تعجب همه مسئولان شد؛ موضوعی که می‌تواند برگرفته از اتخاذ سیاست‌های آینده شهر آبسرد بوده یا شاید به طور غیرعمدی اتفاق افتاده باشد.

 

موضوع این است که بر روی سردر این دفتر، تابلویی با عنوان «اداره ورزش و جوانان شهر آبسرد» و یک خط بالاتر آن، نام «اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند» حک شده بود و این پرسش را در اذهان تداعی کرد که آیا بر اساس طبقه‌بندی‌های سازمانی و اداری یک شهرستان می‌تواند دارای دو اداره باشد؟

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این زمینه با بیان اینکه ثبت نام «اداره» در تابلوی سردر این دفتر اشتباه است، اظهار داشت: برای این مجموعه ابلاغیه دفتر نمایندگی صادر شده است.

سعید سنقری افزود: این نام طی 24 ساعت آینده اصلاح می‌شود و ما در هیچ جا به غیر از مرکز شهرستان دماوند، اداره‌ ورزش و جوانان نداریم.

به گزارش فارس؛ با وجود اینکه در حاشیه این مراسم بر اصلاح تابلوی دفتر نمایندگی ورزش و جوانان آبسرد از سوی مسئولان از جمله فرماندار شهرستان دماوند تأکید شد، اما این نام در خبرهای سایت شهرداری آبسرد نیز بار دیگر یادآوری شد.

 

 

 

همان‌طوری که در تصاویر مشاهده می‌شود، روابط عمومی شهرداری آبسرد در انتشار خبر افتتاح این دفتر نمایندگی از کلمه «اداره» استفاده کرده است و اگر این موضوع اشتباهی غیرعمدی بوده، چرا به طور مجدد در سایت شهرداری آبسرد از آن یاد شده است؟

شهر آبسرد با توجه به توسعه و پیشرفت چند سال اخیر به دنبال تشکیل بخشداری در منطقه خود بوده است و به همین منظور بعضی از مسئولان این شهر سعی دارند تا شماری از نمایندگی‌های ادارات را در شهر خود راه‌اندازی کنند؛ تاکنون در شهر آبسرد، دفتر نمایندگی کمیته امداد و ثبت‌ احوال راه‌اندازی شده است.

به هر تقدیر، امیدواریم که مسئولان شهر آبسرد نسبت به درج بعضی از عنوان‌های اداری دقت داشته باشند تا موجب نارضایتی و اختلافاتی در مجموعه ورزشی و … شهرستان دماوند نشوند و همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند نیز باید نظارت بیشتری بر روی فعالیت‌ها و راه‌اندازی دفاتر نمایندگی خود در شهرهای مختلف داشته باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا