دانشگاه آزاد واحد دماوند و سازمان بسیج علمی استان تهران تفاهمنامه امضا کردند

پیرو جلسه ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و مدیر خانه نخبگان شهرستان دماوند در تاریخ ۱۴ دی ماه سال ۱۴۰۲، دانشگاه آزاد اسلامی دماوند و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان تهران با هدف توسعه زیست بوم نوآوری فناوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه قطب صنعتی اعلام نمودن️ خانه نخبگان شهرستان دماوند ️و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های یکدیگر تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

️به گزارش پایگاه خبری تارود به نقل از روابط عمومی واحد دماوند، با امضای این تفاهمنامه طرفین حد اعلای تلاش خویش را در جهت گسترش توان علمی در حل مشکلات و معضلات علمی تحقیقاتی موضوع این تفاهمنامه و نیل به خود اتکایی ملی مبذول داشته و از هیچ کوششی در این جهت خودداری نخواهند کرد. ️

بر اساس این گزارش، موضوع این تفاهمنامه حمایت و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و صنعتی مسئله محور و دانش بنیان از ایده تا تجاری‌سازی در جهت حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در کارگاه ساخت دستگاه‌های صنعتی است.

️از دیگر موضوعات این تفاهمنامه هم افزایی ظرفیت‌ها با تشکیل کارگروه مشترک فی مابین سازمان و دانشگاه، راه‌اندازی تکمیل و تجهیز مراکز رشد و نوآوری، پارک‌های علم و فناوری، شتاب دهنده‌ها، خانه‌های خلاق، کارخانه‌های نوآوری و سایر ساختارهای مشابه مشترک در جهت توسعه فناوری و نیل به دانشگاه نسل سوم و چهارم و نیز راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی مدیریت، هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی، بررسی مسائل و احصاء نیاز فعالان حوزه صنعت به فناوری‌های نوین توسط کارشناسان و شناسایی، مشاوره و حمایت از پژوهشگران و نخبگان صاحبان ایده و طرح می‌باشد.

️مدت این تفاهمنامه دو سال از تاریخ امضا می‌باشد که بازنگری اصلاح و تغییرات اساسی در مفاد و نیز تمدید آن با توافق نمایندگان طرفین صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا