رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

خیز ملایم مبتلایان سرپایی کرونا در شهرستان دماوند/ آمار مراجعین درمانگاه رمدسیویر بیمارستان سوم شعبان دماوند روزانه به مرز ۵۰ نفر افزایش پیدا کرده است

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند از خیز ملایم مبتلایان سرپایی کرونا در شهرستان دماوند خبر داد و گفت آمار مراجعین درمانگاه رمدسیویر بیمارستان سوم شعبان دماوند روزانه به مرز ۵۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

مسعود مسلمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با بیان اینکه از ابتدای هفته تاکنون ابتلا به کرونا شیب نسبتا کند رو به بالا پیدا کرده است، اظهار داشت: درمانگاه بیماران سرپایی و بستری کرونا کم و بیش افزایش یافته است واین نشان می‌دهد که همیشه وقتی وارد این فاز می‌شویم یک علامت هشدار دهنده برای آغاز یک موج است.

وی افزود: باتوجه به واکسیناسیون انجام شده وشرایط فعلی شاید این موج به شدت موج‌های قبل نباشد اما عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سفرها و دورهمی‌ها دوباره شرایط را تغییر می‌دهد مخصوصا اینکه وارد فصل پاییز شده ایم و همیشه در حالت‌های عادی در این فصل بیماری بیشتر بوده و ویروس فعالتر بوده وابتلا به کرونا بیشتر بوده است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: با توجه به اینکه برخی افراد واکسن نمی‌زنند و وضعیت کنونی آرام آرام آمار مبتلایان افزایش پیدا می‌کند؛ البته سرعت ابتلا زیاد نیست اما بازهم نگران کننده است.

مسلمی‌فرد گفت: نیاز است که مردم همچنان رعایت کنند و حتما واکسن بزنند زیرا در غیر این‌صورت شدت بیماری افزایش می یابد.

وی با تاکید براینکه مردم همچنین باید از دورهمی‌ها و اجتماعات اجتناب کنند، گفت: زمانی بعداز موج پنجم آمار کرونا کاهش یافت و آمار درمانگاه رمدسیویر روزانه به حدود ۳۰ نفر رسیده بود اما اکنون مجددا به مرز ۵۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند عنوان کرد: این آمار نشان می‌دهد که کرونا رو به افزایش است ضمن اینکه تعداد بستری‌ها نیز رو به بالا می‌رود، البته درحال حاضر تعداد بستری شدگان از ۱٨ نفر به ۲۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا