رئیس آموزش و پرورش دماوند خبر داد؛

خرید تاکنون ۱۵۰ دستگاه گوشی هوشمند با تلاش خیران در دماوند/ ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان از امکانات فضای مجازی محروم هستند

رئیس آموزش و پرورش دماوند از خرید تاکنون ۱۵۰ دستگاه گوشی هوشمند با تلاش خیران خبر داد و گفت: ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان از امکانات فضای مجازی محروم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهرداد پورفتحی در نشست کمیسیون دانشجویی و فرهنگی شهرستان دماوند اظهار داشت: اکثر اولیای دانش آموزان از تدریس معلمین، در فضای مجازی رضایت دارند.

وی افزود: معلمین برای تهیه اسلاید و برنامه‌های آموزشی ساعت‌ها وقت می‌گذارند و آنرا در چند دقیقه ارائه می دهند که در این زمینه تلاش آنان قابل تقدیر و ستایش است.

رئیس آموزش و پرورش دماوند گفت: از مدیران مدارس و حمایت خانواده ها قدردانی می‌شود و یکی از چالش‌های پیش روی بعضی از خانواده‌ها، پرداخت هزینه‌های اینترنت است که باید برای حل این مشکل راه حلی پیدا کرد.

پورفتحی ادامه داد: طبق اطلاعات دریافتی ۳۵۰ نفر دانش‌آموز به‌دلیل نداشتن وسایل ارتباطی در شاد فعال نبودند که به نظر ما این تعداد بیشتر می‌باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۵۰ دستگاه گوشی هوشمند توسط تلاش‌های مدیران مدارس و استفاده از خیرین، بسیج دانش‌آموزی، کمیته امداد، حمایت از زندانیان، موسسه خیریه و‌ … تهیه شده است.

رئیس آموزش و پرورش دماوند بیان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان از امکانات محروم هستند که کمک خیرین را می‌طلبد.

*رضایت نسبی از وضعیت اینترنت در حوزه دانش آموزی در دماوند

پورفتحی ادامه داد: طی نظرسنجی که توسط آموزش و پرورش دماوند از مدیران، دانش آموزان و اولیا انجام شد ، وضعیت اینترنت جهت امور آموزشی در منطقه دماوند نسبتا مطلوب است.

وی گفت: آموزش و پرورش دماوند اعلام کرد در بعضی از مناطق شهر و روستا دانش آموزان دچار مشکل اتصال اینترنتی هستند که مخابرات در حال برطرف کردن آن است.

رئیس آموزش و پرورش دماوند عنوان کرد: اداره مخابرات هم اعلام کرد بیشتر مشکلات اینترنت‌های خانگی داخلی است لذا باید توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا