خدمتی دیگر به بیماران دیابتی شهرستان دماوند در هفته سلامت/ دستگاه اندازه گیری HgA1C سنجش قند خون در مرکز خدمات جامع سلامت سربندان راه‌اندازی شد

همزمان با شروع هفته سلامت دستگاه اندازه‌گیری HgA1C سنجش قند خون سه تا ۶ ماه اخیر در مرکز خدمات جامع سلامت سربندان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش مصرف فست فود و غذاهای پرکالری و افزایش احتمال ابتلا به دیابت در سنین مختلف و با توجه به اهمیت کنترل و ارزیابی بیماران دیابتی در طولانی مدت نیاز به بررسی جامعی می‌باشد دستگاه هموگلوبین A1C امکان ارزیابی میزان قند خون در سه تا ۶ ماه اخیر را ایجاد می‌نماید، نتیجه این ارزیابی به تعیین روند درمان و یا تشخیص بیماری کمک به سزایی می‌نماید.

به همین علت و همچنین به منظور تسهیل ارائه خدمت به بیماران دیابتی، در مرکز خدمات جامع سلامت سربندان دستگاه اندازه‌گیری هموگلوبین گلیکوزیله شده(HgA1C) راه‌اندازی شد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دماوند ضمن تاکید بر اهمیت کنترل قند خون در بیماران دیابتی از همشهریان عزیز درخواست نمود به منظور انجام این آزمایش به صورت اورژانسی به مرکز خدمات جامع سلامت سربندان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا