خدمات سلامت در سطح شهرستان دماوند به ویژه در دولت سیزدهم بسیار مطلوب بوده است/ ارتقاء بیمارستان‌‌ها و بازسازی خانه‌های بهداشت شهرستان دماوند/ پیشرفت خوب عمرانی در ساخت مراکز جامع سلامت در سایت‌های مسکن مهر مهرآباد و مهک گیلاوند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه خدمات سلامت در سطح شهرستان دماوند به ویژه در دولت سیزدهم بسیار مطلوب بوده است، گفت: پیشرفت خوب عمرانی در ساخت مراکز جامع سلامت در سایت‌های مسکن مهر مهرآباد و مهک گیلاوند را شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در آیین افتتاحیه مرکز سلامت روانی اجتماعی(سراج) شهرستان دماوند اظهار داشت: افتتاح مرکز سلامت روان و اجتماعی اتفاق خوبی است که همچون دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت شهرستان، شاهد ارتقاء بخش سلامت شهرستان هستیم چراکه در سطح جامعه دو موضوع سلامت و امنیت حائز اهمیت است که در سطح شهرستان دماوند سعی و تلاش داریم که هم در استقرار کامل امنیت در سطح شهرستان و هم ارتقاء سلامت اقدامات شایانی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمات سلامت در سطح شهرستان به ویژه در دولت سیزدهم بسیار مطلوب بوده است، افزود: در دولت سیزدهم شاهد خدمات بخش سلامت چه در سطح منطقه و چه در سطح کشور هستیم که یکی از این اقدامات بیمه سلامت است که موجب شد مردم با حداقل مبلغ به دنبال ارائه خدمات باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند تصریح کرد: دولت به مسیری می رود که بتواند به صورت کامل مطالبات مردمی را در نقاط مختلف کشور در حوزه سلامت محقق کند بطوری که بسیاری از پروژه های که حتی بیش از 15 سال رها شده بود، با همت دولتمردان شاهد به ثمر رساندن آن بودیم.

طاهرخانی ادامه داد: در شهرستان دماوند نیز در بحث ارتقاء بیمارستان‌های شهرستان و حتی خانه های بهداشت اقدامات خوبی صورت گرفت و برخی دستگاه های درمانی که نیاز منطقه بود و در شهرستان از آن محروم بودیم، در حال پیگیری و استقرار آن هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سطح روستاها نیز بسیاری از خانه های بهداشت از استحکام خوب برخوردار نبودند که امروز برخی بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفتند و مابقی در روزهای آتی افتتاح خواهند شد.

وی درخصوص خدمات بهداشتی و درمانی در دو سایت مسکن مهر شهرستان دماوند نیز گفت: مسکن مهر مهرآباد رودهن و مهک دماوند 12 سال است که مردم در این سایت مسکونی ساکن هستند ولی کوچک ترین خدمات درمانی وجود نداشت که اکنون زمین آن برای بهره برداری مرکز جامع سلامت مشخص شده و پیشرفت خوبی نیز صورت گرفته که امید است تا پایان سال افتتاح این دو مرکز را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان ماوند با اشاره به ارتقاء حوزه اورژانس نیز گفت: در مناطق مختلف شهرستان به ویژه در مناطق حادثه خیر شاهد افتتاح پایگاه اورژانس در شهرستان بودیم که این امر موجب شد تا با سرعت بیشتری به مجروحان حادثه دیده، خدمات ارائه شود.

طاهرخانی بیان داشت: امید است در این مرکز سراج نیز شاهد خدمات خوبی برای شهروندان در بحث آسیب های اجتماعی با مشاوره های مطلوب برای بیماران نیازمند باشیم؛ در بحث کاهش طلاق، خودکشی و یا موضوع اعتیاد نیز می توانیم اقدامات ارزشمندی انجم دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا