امام جمعه دماوند:

خانواده و نظام آموزشی محیط خانه و مدرسه را متعهدانه با یکدیگر مرتبط نگه دارند/ شیوه‌های دوستیابی صحیح را به فرزندانمان بیاموزیم/ حجاب قانون اسلام و قرآن است و عفاف ضامن حفظ خانواده های ماست

امام جمعه دماوند با بیان اينکه خانواده و نظام آموزشی محیط خانه و مدرسه را متعهدانه با یکدیگر مرتبط نگه دارند، گفت: شیوه‌های دوستیابی صحیح را به فرزندانمان بیاموزیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمين کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند اظهار داشت: وجود مقدس پیامبر اسلام (ص) و بزرگترین محور وحدت است همه مسلمین میتوانند در این نقطه به هم پیوند بخورند.

وی افزود: بزرگترین نعمتی که داریم نعمت اسلام، ولایت، قرآن، پیامبر و اهل بیت او و نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و حکومت اسلام است.

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: باید قدر نعمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را بدانیم، همه باید برای حفظ جمهوری اسلامی تلاش کنیم، این بر ما واجب است.

فتاح دماوندی تصریح کرد: در کشور ماضعف ها و کاستی هایی وجود دارد، اما این دلیل نمی‌شود که دشمن با بهانه جویی در امور داخلی ما دخالت کنند و بخواهند مملکت را به آشوب بکشند.

وی گفت: نقش دشمن در اغتشاشات اخیر واضح است، توطئه دشمن توهم نیست، بلکه واقعیت است.

امام جمعه دماوند  بیان کرد: حضور برخی از عوامل بیگانه در صحنه آشوبها، تبلیغات گسترده رسانه‌ای به نفع آشوب طلبی و اغتشاش را همه تایید می‌کنند و انکارناپذیر است.

فتاح دماوندی ادامه داد: استراتژی آمریکا و اروپا در غلبه فرهنگی بر ما، راه انداختن جنگ ضد ارزش ها است تا ایمان و اخلاق جوانان ما را تخریب کنند.

وی گفت: مستکبرین و زورگویان دنیا این روزها از رسانه‌ها برای انعکاس خواسته های خود سوء استفاده کرده و با مخلوط کردن مطالب راست و دروغ و سیاه‌نمایی واقعیت را وارونه جلوه می دهند.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: نیازمند تشکیل جبهه رسانه‌ای محور مقاومت در کشور، در خاورمیانه و غرب آسیا هستیم، غفلت در تحقق شبکه ملی اطلاعات دیگر پذیرفتنی نیست.

فتاح دماوندی عنوان کرد: شبکه های اجتماعی خارجی اگر می خواهند در ایران فعالیت داشته باشند، باید قوانین جمهوری اسلامی را بپذیرند و مخالف مصالح ملی عمل نکنند.

وی گفت: دولت سیزدهم باید به استعمارمجازی دشمنان نظام اسلامی پایان دهد، شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی باید آنقدر تقویت شوند و امن باشند که نمونه‌های خارجی میدان‌داری خود را از دست بدهند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: در جریان چنین حوادثی دستگاه‌های مسئول باید به سرعت اخبار را به مردم گزارش کنند تا اخبار دروغ و تفرقه افکن دشمن ذهن مردم را مسموم نکند.

فتاح‌ دماوندی افزود: حجاب قانون اسلام و قرآن است و عفاف ضامن حفظ خانواده های ماست، ما اجازه نخواهیم داد که با بی بندباری و بی عفتی جوانان، زنان و مردان ما به فساد کشیده شوند.

وی گفت: احکام الهی و حکم قرآن مربوط به قدیم نیست مربوط به یک سال و دوسال نیست، بلکه مربوط به همه زمانها تا روز قیامت است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: ما باید سعی کنیم مبلغ اسلام و قرآن باشیم، باید فدایی پیامبر و اهل بیتش علیهم السلام باشیم، حقانیت دین رسول الله(ص) را باید فریاد کنیم و با عمل و اخلاق اسلامی دیگران را به این راه روشن دعوت کنیم.

فتاح دماوندی گفت: هدف دین برپا داشتن قسط و عدل و مبارزه با ظلم و جور است، جمهوری اسلامی ما هم بر این مبنا اقامه شده است، همه ما باید عدالت اجتماعی را مطالبه کنیم و از آن کوتاه نیاییم.

وی ادامه داد: یکشنبه گذشته ۱۷ مهر روز جهانی پست بود این مناسبت را به همه زحمتکشان اداره پست شهرستان دماوند تبریک می گوییم و تلاش ها و خدمات این بزرگواران تشکر میکنیم.

امام جمعه دماوند بیان کرد: ۲۴ آبان روز پیوند اولیا و مربیان است خانواده و نظام آموزشی باید محیط خانه و مدرسه را متعهدانه و مومنانه با یکدیگر مرتبط نگه دارند و از یکدیگر غافل نباشند.

فتاح دماوندی عنوان کرد؛ برای تربیت فرزندان و حفظ آن از آفات فرهنگی و اجتماعی باید مراقبت و محبت را با قاطعیت و استقامت در راه حق ممزوج کنیم و از دعا برای آنان غافل نشویم.

وی ادامه داد: پسران و و دختران ما، پدران و مادران خود را الگوی خود میبینند، والدین اگر محترمانه رفتار کنند فرزندان احترام را یاد می گیرند.

فتاح دماوندی گفت: باید شیوه صحیح دوستیابی را به فرزندانمان بیاموزیم و در کمال احترام، رفت و آمد هایشان را کنترل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا