امام جمعه رودهن:

خانواده‌ها و مراکز آموزشی از آسیب های زیان‌ بار موادمخدر جلوگیری کنند

امام جمعه رودهن گفت: خانواده‌ها و مراکز آموزشی از آسیب های زیان‌ بار موادمخدر جلوگیری کنند

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رودهن اظهار داشت: یکی از مشکلات قرن حاضر که همه‌ جوامع با آن درگیر هستند موضوع عدالت است.

وی افزود: سیاست های تمدن غرب و حکومت های استکباری این است که بحث مواد مخدر را توسعه و گسترش بدهند تا از این طریق آن اصالت سود جویی فرهنگ غربی را تقویت کنند.

امام جمعه رودهن ببان کرد: همه جامعه بایستی در برابر این مشکل احساس مسئولیت کنند و خانواده ها، مراکز آموزشی، نهادهای امنیتی و انتظامی و دستگاه های ذیربط دیگر، با آموزش های صحیح و اقدامات پیشگیرانه اثر بخش از آسیب های زیان بار مواد مخدر جلوگیری کنند.

حسینی گفت: تولید کننده و توزیع کننده مواد مخدر نبایستی از حاشیه امن برخوردار باشند و نباید بستری فراهم باشد که نوجوان ما به راحتی در دام این‌ها گرفتار شوند.

وی تصريح کرد: به قدری برخورد با اینها بایستی قاطعانه باشد که کسی فکر توزیع مواد مخدر به سرش نزند.

امام جمعه رودهن عنوان کرد: شهید بهشتی انسانی معتقد، مومن، مخلص، صادق و جدی در کار بودند و مصداق این آیه ( آنهایی که ایمان راسخ به خدا داشتند و در را این ایمان جانشون هم نثار کردند ) هستند.

حسینی گفت: طبق فرمایش امامین انقلاب امروز دستگاه دادگستری و دادگاه های انقلاب پاسبان آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی و اسلام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا