حمله پهبادی و موشکی به رژیم صهیونیستی قدرت‌نمایی جهان اسلام بود/ تمام سیستم‌های پدافندی غرب در اختیار رژیم اشغالگر قرار داشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند با بیان اینکه حمله پهبادی و موشکی به رژیم صهیونیستی قدرت‌نمایی جهان اسلام بود، گفت: تمام سیستم‌های پدافندی غرب در اختیار رژیم اشغالگر قرار داشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سرهنگ نجفی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: پاسخ جدی و تلافی‌جویانه علیه رژیم صهیونیستی به نوعی تقابل حق و باطل و بین اسلام و کفر بود.

وی افزود: در اقدام عملیاتی روزهای گذشته، فقط یک رژیم صهیونسیتی مقابل انقلاب و ایران قرار نداشت، بلکه تمام سیستم‌های پدافندی آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس در اختیار رژیم صهیونیستی بود.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: همه سیستم‌های غربی از زمان حمله موشکی و پهبادی خبر داشتند که سیستم پدافندی رژیم اشغالگر را کمک کنند، اما باز هم ضربه خوردند.

نجفی تصریح کرد: اقتدار امروز ایران به برکت خون شهداست که به وجود آماده است و مشاهده کردیم که مردم ناخودآگاه به سمت شهید طهرانی مقدم گرایش پیدا کردند که دست نظام را مقابل رژیم صهیونیستی پر کردند و این نوعی قدرت‌نمایی برای جهان اسلام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا