حمله فرد مهاجم با سلاح سرد به سرایدار تبعه افغانستانی یک ویلا در روستای خورین بخش رودهن/ فرد مهاجم حین دستگيري به احدی از مأموران پلیس آسیب جرحی رساند/ پرتاب کیسه‌های مواد اشتعال‌زا بنزین توسط فرد مهاجم به سمت مأموران پلیس جهت ممانعت از دستگيري

فرد مهاجمی که با سلاح سرد به سرایدار تبعه افغانستانی یک ویلا در روستای خورین بخش رودهن حمله‌ کرد، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، براساس گزارش مردمی، صبح روز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه یک فردی ۳۵ ساله دچار مشکلات اعصاب و روان به سرایدار تبعه افغانستانی یک ویلا در روستای خورین از توابع بخش رودهن حمله کرد.

این فرد در ابتدا با ورود غیرقانونی به ویلا با استفاده از سلاح سرد و تبر به طور وحشیانه‌ای به سمت تبعه افغانستانی حمله‌ور شده و با فحاشی و سر و صدا موجب ایجاد رعب و وحشت گردید.

با فرار تبعه افغانستانی، این فرد مهاجم اقدام به تخریب خودرو متعلق به تبعه افغانستانی کرد.

سپس با گزارش موضوع به پلیس، عوامل کلانتری مهرآباد در محل حاضر شده و فرد مهاجم با مطلع شدن از حضور پلیس پا به فرار گذاشته و به داخل خانه‌ای همجوار ویلا می‌رود.

در پی جریان دستگیری، این فرد مهاجم با مأمورین پلیس درگیر شده و اقدام به فحاشی به آنها می‌نماید.

این فرد حین دستگيري با مواد اشتغال‌زا قصد داشت مأموران را فراری دهد و اقدام به پر کردن بنزین با کیسه‌های پلاستیکی و پرتاب شعله‌های آتش به سمت مأموران کرد و در نهایت پس ساعت نیم ساعت درگیری فرد مهاجم دستگیر می‌شود.

براساس اعلام صاحب ویلایی که تبعه افغانستانی مورد سوء قصد جانی قرار گرفته بود، یک نفر از مأموران از ناحیه دست دچار جرات شد که به مرکز درمانی منتقل گرديد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا