تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردمدر شهرستان دماوند به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد/ کسب رتبه برتر استانی شهرستان دماوند در زمینه‌ اشتغالزایی سال گذشته

فرماندار شهرستان دماوند گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم در شهرستان دماوند به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: انتخابات اسفندماه سال گذشته به نحو شایسته در راستای راهبردهای بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب در شهرستان دماوند برگزار شد که لازم است از حضور پرشور مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان و تلاش‌های ستاد انتخابات تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: امسال نیز با آغاز سال و با شعاری که رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم مطرح کردند، لازم است همه برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های مسئولان محترم متمرکز به این بخش از راهبرد اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد که نیاز امروز کشور است و باید همه برنامه‌ریزی‌ها در سال جدید در مسیر توجه و تکیه بر امر اقتصاد با حمایت تولید و بکارگیری از سرمایه و ابتکار و حضور جدی آحاد مردم در تحقق این شعار در سطح شهرستان باشد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: دستگاه های حوزه مدیریتی نیز باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا انشالله در کوتاه‌ترین زمان شاهد تحقق آن را در سطح شهرستان باشیم که می‌طلبد حضور جدی آحاد مردم در تحقق فرمان سال را شاهد باشیم و یک بسیج مردمی در امر تحقق جهش تولید که مشکل فعلی کشور است باید صورت گیرد و همه باید شاهد این امر باشیم.

طاهرخانی گفت: برای اینکه اقتصاد شکوفا شود و همه بخش‌های تولید در سطح منطقه به حرکت درآید باید در این امر تلاش کنیم و همت همه بزرگواران را با روحیه انقلابی و کار جهادی شاهد باشیم و این امر هنر مدیران است که با برنامه‌ریزی سطح و درست در تحقق شعار سال گام برداریم.

وی افزود: البته در سال گذشته مسئولان در این زمینه اقدامات خوب و موثری انجام دادند و یکی از دغدغه‌های کشور که بحث اشتغالزایی است در منطقه محقق شد بطوری که برای دومین سال پیاپی در شهرستان دماوند در استان تهران رتبه برتر را کسب کردیم و در اسفند ماه نیز مجدد با ارزیابی صورت گرفته رتبه برتر را کسب نمودیم.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: در بخش ستاد خدمات سفر نیز که تلاش‌های خوبی صورت گرفت، در ارزیابی اولیه در بخش اسکان بالاترین اسکان را در سطح استان تهران، شهرستان دماوند و بخش رودهن کسب نمود که جای تشکر دارد.

طاهرخانی ادامه داد: در خصوص پاسخ به اقدام تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق نیز شاهد بودیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک اقدام غرور آفرین که همه نیز به آن ازعان دارند و در سطح دنیا این اقدام پرحجم‌ترین عملیات پهبادی و موشکی بود که ایران اسلامی انجام داد و قدرت خود را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشید و این عملیات غرورآفرین و اقدام بزرگ که توسط سربازان نظام مقدس جمهوری اسلام انجام شد را تبریک گفته و امید است در آینده ای نه چندان دور شاهد نابودی رژیم اسرائیل باشیم و همه به نوعی در این زمینه پیشگام باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا