حضور چشم‌گیر مردم دماوند و فیروزکوه در انتخابات معنادار بود/ مردم باید در اجرای طرح عفاف و حجاب مشارکت کنند/ اجتماع نخبگانی در دماوند شکل بگیرد

نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور چشم‌گیر مردم دماوند و فیروزکوه در انتخابات معنادار بود، مردم باید در اجرای طرح عفاف و حجاب مشارکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، شاهرخ رامین در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: حضور نزدیک به ۷۰ درصدی مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در انتخابات معنادار بود و خدا قوت به رقبا می‌گوییم که رقابت کردند تا حضور مردم در انتخابات معنادار شود. وی افزود: امروز با اقدامات انجام شده با افتخار دور میز نشسته‌ایم تا برای آینده روشن برنامه‌ریزی کنیم و سرود اتحاد را بخوانیم.

نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور رسولی‌نژاد که در این دوره و دوره‌های گذشته افتخار داشتند برای انتظارات مردم تلاش کردند، گفت: امیدواریم با حفظ دستاوردهای ایشان در خدمت مردم باشیم و ضمن اینکه نقایص را برطرف کنیم.

رامین عنوان کرد: موضوع عفاف و حجاب، وقتی مقام معظم رهبری دستور دادند، طی تماس با فرماندار درخواست کردیم که مشارکت مردم را در این حوزه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: موضوع حجاب برای ما نیست که آن را بفروشیم و باید مردم را صدا کنیم که همه موظف هستیم در اجرای این طرح مشارکت کنیم.

نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در مسیری مورد هجوم واقع شدیم، باید صبر بزرگوارانه همچون شهیدان مفتح، بهشتی و مطهری را داشته باشیم تا اشتباهات را برطرف کنیم و دیوار اعتماد بین مردم و حاکمیت شکل بگیرد.

رامین گفت: به عنوان منتخب مردم وظیفه دارم که نخبگان را دعوت کنم تا ایده‌های دانش بنیاد و مزیت‌های اقتصادی خود را عرضه کنند و از مدیران می‌خواهیم که اجتماع نخبگانی به بهترین نحو در شهرستان دماوند شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: در خصوص کنگره شهدا مطمئن هستیم که مردم مشارکت خوبی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا