حریق منزل مسکونی متروکه در شهرک الهیه منطقه گیلاوند

سخنگو و معاون اداره آتش نشانی شهرداری دماوند از حریق منزل مسکونی متروکه در شهرک الهیه منطقه گیلاوند خبر داد.

محمد علی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: ساعت ۱۰.۴۵ دقیقه یک مورد آتش‌سوزی در یک منزل متروکه واقع در شهرک الهیه منطقه گیلاوند رخ داد.

وی افزود: این حادثه از طریق سامانه ۱۲۵ به ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود که فرماندهی عملیات شیفت ب ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند؛ محل حادثه یک منزل قدیمی بود که در یک بخش حیاط یک بنای ۲ طبقه وجود داشت و مملو از ضایعات و وسایل مستعمل نگهداری می شد.

سخنگو و معاون اداره آتش نشانی شهرداری دماوند بیان کرد: در این بنای یک طبقه آن مقدار زیادی وسایل مستعمل و دور ریز دپو شده بود و داخل منزل هیچ کسی وجود نداشت؛ آتش‌سوزی در بنای یک طبقه رخ داده بود و در حال سرایت به ساختمان مجاور بود.

علی‌پور عنوان کرد: آتش‌نشانان عملیات را با توجه به اینکه احتمال ریزش سقف وجود داشت با احتیاط به انجام رساندند و عملیات اطفا به طور کامل صورت گرفت و محل ایمن سازی شد.

وی تصريح کرد: از شهروندان خواستاریم بناهایی را که در گوشه و کنار شهر رها کرده‌اند را تحت نظارت داشته باشند چرا که هر حادثه‌ای که در این املاک رخ بدهد مسئولیت آن با مالکین می باشد، لذا لازم است که در اولین فرصت به محصور کردن این املاک و بناها و مقاوم‌سازی آن اقدام کنند.

سخنگو و معاون اداره آتش نشانی شهرداری دماوند در پایان از تلاش‌های فرماندهی عملیات شیفت ب ایستگاه یک و نیروهای عملیاتی حاضر در محل حادثه که نقش آفرینی کردند، تشکر نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا