حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ شهر رودهن در ایام نوروزی حال و هوای ماه مبارک رمضان داشته باشد

امام جمعه موقت بخش رودهن با بیان اینکه حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود، گفت: شهر رودهن در ایام نوروزی حال و هوای ماه مبارک رمضان داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام علیرضا نورمحمدی در خطبه‌های نمازجمعه رودهن اظهار داشت: آنقدر ماه عزیز و پر برکت رمضان نزد خداوند والا و با ارزش است که در ماه مبارک رمضان خواب روزه دار نیز در درگاه خداوند با ارزش و پر اهمیت است.

وی افزود: کتاب مقدس قرآن را نیز مبارک و پر برکت میگویند؛ دلیل آن هم این است که مفاهیم بسیار بالاتری نسبت به بقیه کتب الهی و آسمانی دارا است و دلیل این که ماه مبارک رمضان پر سعادت و مبارک نامیده شده است به دلیل ارزش این ماه نزد خداوند متعال است.

امام جمعه موقت رودهن گفت: در روایتی آمده اگر شخصی در این ماه عزیز و پر برکت مورد بخشش و مغفرت الهی قرار نگیرد در چه ماهی آمرزیده خواهد شد که همین موضوع دال بر اهمیت ماه مبارک رمضان میباشد.

نورمحمدی عنوان کرد: شهر رودهن شهری مواصلاتی با شمال کشور است که مسئولین با نزدیکی به ایام نوروز باید اندیشه‌ای برای مسافران نوروز داشته باشند و باید حال و هوای شهر، حال و هوای ماه مبارک رمضان باشد.

امام جمعه موقت رودهن گفت: مساجدی که در مسیر مواصلاتی قرار دارند ان‌شاالله نسبت به باز بودن درب های مساجد اقدام نمایند و گروه های جهادی نیز جهت خدمت رسانی فعال باشند.

وی تصریح کرد: حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود و این یک امر واجب است.

امام جمعه موقت رودهن بیان کرد: روزه خواری در ملاعام جرم محسوب می‌شود و تک تک افراد جامعه اسلامی باید این اصل را رعایت کنند و از تذکر لسانی نیز باید درست و صحیح استفاده گردد.

نورمحمدی گفت: از افرادی که دغدغه‌ی مردم را دارند و در سال گذشته برای مردم کارهایی انجام دادند هم ما و هم مردم کمال قدر دانی و تشکر را داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا