فرماندار شهرستان دماوند:

حدود 2533 مسافر نوروزی در اماکن گردشگری و اقامتی شهرستان دماوند حضور یافتند/ رودهن بیشترین اسکان مسافران نوروزی را داشت/ ساماندهی در حوزه کیفیت نان با جدیت صورت گیرد/ متاسفانه گزارشات خوبی از نانوایی‌های شهرستان دماوند نداشتيم

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه حدود 2533 مسافر نوروزی در اماکن گردشگری و اقامتی شهرستان دماوند حضور یافتند، گفت: ساماندهی در حوزه کیفیت نان با جدیت صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: در برخی از شهرستان‌ها قیمت‌ مرغ در شب عید به 60 هزار تومان نیز رسید اما با درایت مسئولان شهرستان قیمت مرغ در دماوند بیشتر از 33 هزار تومان گزارش نشد و آرامش خاصی در پایان سال در بازار داشتیم.

وی افزود: در روز 13 فروردین نیز در حالی که مردم در کنار خانواده‌هایشان در طبیعت بودند، پرسنل ستاد نوروزی دماوند همچون روزهای قبل مشغول خدمترسانی در خصوص تنظیم بازار بودند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در ستاد خدمات سفرهای نوروزی نیز اقدامات مثبتی در دماوند انجام شد، گفت: امسال سفرها افزایش 50 درصدی در سطح کشور داشتند و طبق گزارش اداره میراث فرهنگی و گردشگری حدود 729 نفر در مجموعه شهرستان حضور یافتند و از اماکن مختلف بازدید کردند.

طاهرخانی ادامه داد: در خصوص اسکان مسافران شهرستان دماوند رتبه اول را در استان تهران به خود اختصاص داد و بیشترین اسکان در بخش رودهن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: امسال علیرغم بیشتر شدن تردد شهروندان و افزایش 50 درصدی مسافرت‌ها، در شهرستان دماوند حتی یک مورد تخلف نیز به سامانه گزارش نشد که این مهم نشان از نهایت مهمان نوازی در دماوند دارد.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: در خدمات سفر در شهرستان دماوند با تلاش همه مسئولان، مهمانان رضایت کامل را از خدمات ستاد سفر داشتند.

طاهرخانی گفت: در تنظیم بازار دستور ویژه‌ای در حوزه آرد و نان صادر شد زیرا متاسفانه در مجموعه شهرستان گزارشات خوبی از مردم در رابطه با نانوایی‌ها نداشتیم لذا گشت مشترکی تشکیل داده و صبح و بعدازظهر از نانوایی‌های سطح شهرستان بازرسی صورت گرفت اما گزارشات خوبی را شاهد نبودیم.

وی عنوان‌ کرد: کیفیت نان در شهرستان دماوند خوب نبود که دراین رابطه برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا ساماندهی در حوزه کیفیت نان با جدیت صورت گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: امید است همه مسئولان در تحقق شعار سال تلاش کنند که دراین زمینه برنامه‌های پیش بینی شده ارگان‌ها و دستگاه‌ها را جویا شدیم، همچنین دانشگاه‌ها را در این زمینه دخیل کردیم و بنا داریم از دانش علمی دانشگاه‌ها و پتانسیلهای شهرستان استفاده کرده و برنامه‌هایی در تحقق شعار سال تدوین کنیم.

طاهرخانی ادامه داد: در خصوص کمک‌های مومنانه نیز در اسفندماه سال گذشته اقدامات مثبتی را شاهد بودیم و حدود 4500 بسته معیشتی در پایان سال توزیع شد، بسیج و گروه‌های جهادی در توزیع این بسته‌ها به نیازمندان تلاش کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا