رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

حدود ۳۵ درصد مرگ و میر ناشی از کرونا در دماوند نسبت به موج چهارم کاهش یافت/ مصلای بیمارستان سوم شعبان دماوند در دست تجهیز برای بیماران کرونایی و شرایط بحرانی است

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند با بیان اینکه حدود ۳۵ درصد مرگ و میر ناشی از کرونا در دماوند نسبت به موج چهارم کاهش یافت، گفت: مصلای بیمارستان سوم شعبان دماوند در دست تجهیز برای بیماران کرونایی و شرایط بحرانی است.

مسعود مسلمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: تعداد بستری بیماران کرونایی در حال حاضر از ۵۷ نفر به ۵۰ نفر رساندیم که امروز تعدادی مرخص شدند.

وی افزود: شرایط فعلی از لحاظ شیوع کرونا اصلا خوب نیست و مجبور شده بودیم تعدادی از بیماران را در راهروی بیمارستان بستری کنیم.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: خوشبختانه تاکنون عارضه‌ای نداشتیم و شرایط فعلی افزایش بستری‌ها در بیمارستان سوم شعبان دماوند کنترل شده است.

مسلمی‌فرد افزود: با توجه به اینکه تعدادی از افراد واکسن زده‌اند مصون می‌باشند، درصدی که به بیماری کرونا مبتلا خواهند شد افراد هستند که مبتلایان شدت بیماریشان بالا نیست.

وی تصريح کرد: افرادی که واکسن نزدند به دلتا مبتلا شدند و با توجه به‌ شیوع ویروس دلتای کرونا هم شدت بیماری و طول درمان زیاد است که خوشبختانه حدود ۳۵ درصد مرگ و میر ناشی از کرونا در پیک پنجم نسبت به موج چهارم کاهش داشته است.

*روزانه حدود ۱۰۰ الی ۱۱۰ کپسول اکسیژن ساز خریداری می‌کنیم

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: در این بیماران مبتلا به ویروس دلتای کرونا مصرف اکسیژن بسیار بالاست و ما روزانه حدود ۱۰۰ الی ۱۱۰ کپسول اکسیژن ساز خریداری می‌کنیم تا کمک حال دستگاه اکسیژن‌ساز باشد.

مسلمی‌فرد عنوان کرد: مصلای بیمارستان سوم شعبان در دست تجهیز دستگاه اکسیژن‌ساز و استقرار تخت‌های بیمارستانی برای پیش‌بینی شرایط بحرانی کرونا است که این رابطه نیروهای جهادی نیاز دارد و هر دستگاه اکسیژن‌ساز حدود دو میلیارد تومان است.

وی گفت: از اصناف شهرستان دماوند نسبت به توجه و رعايت محدودیت‌‌های کرونایی نهایت تشکر و قدردانی داریم و از شهروندان تقاضای رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواستاریم.

رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند تاکید کرد: انشالله با همکاری همه بتوانیم از پیک پنجم با کمترین مرگ و میر عبور کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا