حادثه‌ای ناگوار برای یک گروه کوهنوردی شهرستان دماوند/ سقوط خودرو حامل کوهنوردان دماوندی به دره‌ای در سوادکوه یک فوتی برجای گذاشت

سقوط خودرو حامل کوهنوردان دماوندی به دره‌ای در مسیر روستای کمرپشت شهرستان سوادکوه یک فوتی برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صبح روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه، حادثه سقوط خودرو سواری یک گروه ۶ نفره کوهنوردی از شهرستان دماوند به دره‌ای در مسیر روستای کمرپشت شهرستان سوادکوه استان مازندران رخ داد.

این گروه کوهنوردی از شهرستان دماوند صبح امروز پنجشنبه قصد صعود به قله‌ امامزاده عباسعلی روستای کمرپشت شهرستان سوادکوه را داشت.

متاسفانه در مسیر روستای کمرپشت بر اثر لغزندگی شدید سطح این جاده کوهستانی خودرو کنترل خود را از دست داد که از مسیر خارج شده و به دره‌ای سقوط می‌کند.

این گروه کوهنوردی از شهرستان دماوند شامل پنج نفر خانم و یک نفر آقا بودند که متاسفانه یک نفر خانم فوت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

متاسفانه در این حادثه سرکار خانم زهره دشتمزاری از پرسنل زحمتکش اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند جان به جان آفرین تسلیم کرد و این ضایعه تلخ و تاسف‌بار را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.

*جزئیات بیشتر حادثه از قول هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دماوند

به اطلاع می‌رساند روز پنچشنبه ۲۲ دی‌ماه ۶ نفر از کوهنوردان جهت صعود به قله عباسعلی در روستای کمر پشت از توابع سوادکوه با یک دستگاه خودروی ون عازم منطقه می‌شوند.

در ابتدای جاده فرعی کمر پشت به‌علت یخ زدگی جاده و سرخوردن خودرو باعث واژگونی آن می‌شود.

در این حادثه یک نفر از ناحیه پهلو دچار شکستگی و چهار نفر دیگر سرپایی مداوا می‌شوند.

متاسفانه یکی از بانوان کوهنورد به‌نام خانم دشتمزاری که از داخل خودرو به بیرون پرت می‌شود و فوت می‌کند.

هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دماوند ضمن عرض تسلیت به خانوادهای اکبری و دشتمزاری از خداوند منان برای آن مرحومه آمرزش و غفران الهی و برای خانواده‌هایشان صبر و شکیبایی خواستاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا