جوابیه شرکت تعاونی توسعه منطقه‌ای عمران شهری شهدای کوهان و کردر شهر کیلان

شرکت تعاونی توسعه منطقه‌ای عمران شهری شهدای کوهان و کردر شهر کیلان جوابیه‌ای پیرو گلایه مردمی صادر کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند،  پیرو درج خبر بلاتکلیفی ۱۵ ساله متقاضیان دریافت زمین در تعاونی شهدای جوانان کیلان، به اطلاع می‌رسانیم تعاونی مذکور در سال 1387 تاسیس گردید و در مجامع عمومی متعدد طی تصمیم اعضا، اقدام به خرید زمین در سال 1390 با سند شش دانگ نموده و کلیه کارهای انجام شده طبق اسناد و مدارک، قانونی می‌باشد.

زمین خریداری شده طبق نظر کارشناس به دو قسمت شمالی جاده و جنوبی جاده تقسیم تعریف شده و هنوز تشریفات اداری و اوراقی بخش شمالی در دست انجام و اقدام می‌باشد که بخشی از آن در سال 1391 تا 1393 تسطیح و قطعه بندی گردیده و تحویل داده شد.

همچنین عده‌ای از اعضا با دریافت مجوز قانونی از شهرداری کیلان اقدام به دیوارکشی و اخذ سند تک برگ از دفتر نمایندگی صدور سند کیلان نموده‌اند. بخش دوم اراضی هم سه سال است که توسط تعاونی با استعلامات لازم، محصور و در تملک، طبق آرای قضایی و مالکیت تعاونی به بخش مانده اعضا طی تشریفات تسطیح و عملیات‌های اجرایی و عمرانی و آبادی به اعضا طبق تعاریف تعاونی و قوانین واگذار می‌گردد.

لذا اعضای محترم تعاونی جهت رویت مدارک بیشتر و اطمینان خاطر بر روند کار و مالکیت تعاونی و صحت گفته‌های فوق می‌توانند به دفتر تعاونی (مدیرعامل) مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا