رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند:

جمع‌آوری 320 میلیون تومان صدقه در شهرستان دماوند/ نصب و توزیع بیش از 5 هزار صندوق صدقه در دماوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند گفت: مردم نیکوکار شهرستان دماوند طی 6 ماه نخست امسال حدود 320 میلیون تومان صدقه دادند.

مهدی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: پنج هزار و 276 صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح دماوند نصب و توزیع شده است.

وی افزود: صدقه اهدایی جمع‌آوری شده در این شهرستان برای رفع نیاز محرومان و مددجویان هزینه می‌شود و به هیچ عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و اداری استفاده نمی‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند  گفت: موارد مصرف صدقات مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌‌های بهداشتی، هزینه‌های درمانی نیازمندان و ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه می‌شود.

*افزایش مشارکت 16 درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان در شهرستان دماوند

شعبانی ضمن تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوعدوست شهرستان دماوند در کمک به نیازمندان،‌ گفت: شرایط مواجهه با بیماری منحوس کرونا و آسیب‌های ناشی از آن، عاملی برای کاهش مراحم و مساعدت‌های شهروندان عزیز نشده است، مردم خیر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته‌اند و افزایش مشارکت 16 درصدی نسبت به 6 ماهه نخست سال گذشته گویای این حقیقت است.

وی با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #8877* و یا با تلفن ثابت 7355 صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا