جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز از نقاط آلوده به برق غیرمجاز در دماوند/ بیش از ۲ تن کابل غیرمجاز در منطقه جابان جمع‌آوری شده است/ جمع‌آوری ١٢٠ فقره انشعاب غیرمجاز در آیینه‌ورزان، جابان و ولیران

مدیر منطقه برق دماوند از جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز از نقاط آلوده به برق غیرمجاز خبر داد و گفت: بیش از ۲ تن کابل غیرمجاز در منطقه جابان جمع‌آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، اسدی ملردی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرستان دماوند اظهار داشت: بازدید میدانی نقاط آلوده به برق غیرمجاز در حال انجام است.

وی افزود: کنتورهای غیرمجاز برق در برخی مناطق وجود دارد و اقدامات صورت گرفته است و طرح جهادی جمع‌آوری کنتورهای غیرمجاز در این مدت کوتاه سه تا منطقه ولیران، آیینه‌ورزان و جابان که بیش از ۱۲۰ مورد جمع‌آوری شده است.

مدیر منطقه برق دماوند گفت: در یک روز در جابان بیش از ۲ تن کابل غیرمجاز جمع‌آوری شده است و ۶ اشتراک غیرقانونی جمع آوری شده و یک انشعاب قانونی و با ایجاد شهرک‌سازی غیرمجاز، به ۳۰ ویلا برق داده که تعرفه تغییر کرد و اخطار قطع داده شده است.

اسدی گفت: چندین مورد احداث شبکه با تیر و کابل هوایی داشتند که نیاز به حکم قضایی نبود و با چند مورد برخورد شد که بعد از عید چهار مورد جمع‌آوری انشعاب داده شد که مورد انجام و یک مورد در حال انجام است.

وی تصریح کرد; واگذاری انشعاب در حوزه برق بصورت جدی برخورد می‌شود که یا مجوز ساخت داشته باشد و یا مراجع ذیصلاح مجوز داشته باشند و در صورت نیاز استعلام مجدد نیز گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا