جمع‌آوری ادوات و انسداد راه‌های ورودی به ارتفاعات مورد تصرف شده در پلاک آردینه/ از ۹ هکتار زمین‌خواری در اراضی ملی شهرستان دماوند جلوگیری شد

جانشین یگان حفاظت اراضی استان تهران و فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران از جمع‌آوری ادوات و انسداد راه‌های ورودی به ارتفاعات مورد تصرف شده در پلاک آردینه و انتقال آنها به شهرداری رودهن توسط یگان حفاظت مسکن و شهرسازی و پلیس ساختمان شهرداری رودهن خبر داد و گفت: این اقدام از ۹ هکتار زمین‌خواری در اراضی ملی شهرستان دماوند جلوگیری شد.

سرهنگ علیرضا مزرعی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش یگان حفاظت از اراضی شرق استان تهران با همکاری شهرداری رودهن زمین‌های مذکور در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی از سوی متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت دستگاه قضایی، افزود: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی دولتی، یگان حفاظت از اراضی این اداره همسو با سیاست‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران و شهرستان دماوند با بهره‌گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی بازدید کرده و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف به فوریت اقدام به رفع آن می‌کند.

جانشین یگان حفاظت اراضی استان تهران تاکید کرد: همچنین یگان حفاظت این اداره با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

مزرعی گفت: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی‌ دولتی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا