جلسه تعیین تکلیف اراضی متعلق به مسکن و شهرسازی شهر دماوند برگزار شد

جلسه مشترک تعیین تکلیف اراضی متعلق به مسکن و شهرسازی شهر دماوند با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

IMG_0001

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، اين جلسه كه با حضور “گلاره مهاجر” مدير معماري و شهرسازي اداره كل راه و شهرسازي استان تهران، “ناصر محمودي فرد” فرماندار شهرستان، “عباس صفري” شهردار و “غلامرضا ذبيحي” رييس شوراي اسلامي شهر دماوند و ديگر اعضاي شوراي شهر، رييس راه و شهرسازي دماوند و … برگزار شد، اراضي متعلق به مسكن و شهرسازي شهر دماوند همچون بخش ورودي شهر، جيلاردنو، منطقه قلعه پا (خميني آباد)، طرح بافت فرسوده و … مورد بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه مقرر شد بخش غربي ورودي شهر دماوند تا ۱۵ تير ماه با تعاوني اهالي جيلارد تعيين تكليف و شهرداري با ارائه طرح به حوزه اداره معماري و شهرسازي به لحاظ حفظ كاربري فضاي سبز نسبت به تحويل آن از راه و شهرسازي اقدام نمايد.

همچنين مقرر شد شهرداري دماوند به جهت نبود معبر دسترسي بخش شرقي وروردي شهر در طرح تفصيلي، نسبت به تهيه طرحي در اين خصوص با حفظ كاربري و با هماهنگي اداره راه و شهرسازي شهرستان جهت رعايت حريم اقدام و براي ارائه در كميسيون ماده ۵  به دبيرخانه ارسال نمايد.

در اين جلسه همچنين تصميم بر اين شد تا شهرداري براي منطقه كشه زر و شبلي نيز در قالب فضاي سبز و گردشگري طرح تهيه و با ارائه به اداره راه و شهرسازي نسبت به تحويل آن اقدام نمايد.

در خصوص وضعيت منطقه خميني آباد(قلعه پا) دماوند نيز مقرر شد شهرداري در راستاي اقدام پيشگيرانه از ادامه هرگونه ساخت و ساز با توسعه فضاي سبز جلوگيري كند و موضوع جهت ورود بنياد مسكن به منظور تهيه و اجراي طرح هادي توسط فرمانداري به ستاد ساماندهي و پيشگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز مطرح و اتخاذ تصميم گردد.

با توجه به بررسي هاي صورت گرفته در خصوص وضع موجود بافت هاي فرسوده دماوند و نيز به تصويب رسيدن آن، به دليل معلق ماندن طرح در وضعيت پيشنهادي، مقرر شد اين مهم از سوي استان مورد بررسي قرار گيرد.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا