جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر آبسرد/ شورای اسلامی و شهردار آبسرد در صدد برطرف نمودن مشکلات و فراهم نمودن نیازهای شهر باشند

فرماندار شهرستان دماوند در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر آبسرد، گفت: شورای اسلامی و شهردار آبسرد در صدد برطرف نمودن مشکلات و فراهم نمودن نیازهای شهر باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، روز یکشنبه جلسه بررسی و مسائل و مشکلات شهر آبسرد با حضور طاهرخانی فرماندار دماوند، طهماسبی دادستان دماوند ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد برگزار شد.

فرماندار دماوند در این نشست ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است.

طاهرخانی در ادامه گفت: مسائل و مشکلات در حوزه مدیریت شهری به صورت علمی حل و فصل شود و قطعاً موضوعاتی مانند زیباسازی شهر توجه به مبلمان شهری ایجاد فضای سبز و بوستان ها و مراکز گردشگری تاثیر بسیار بالایی در افزایش روی شهروندان خواهد داشت.

فرماندار دماوند خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی با نظارت کامل بر نقاط مختلف شهر و محلات به نیازها و مشکلات مردم آگاهی پیدانموده و با برنامه ریزی و تعامل با دستگاه های اجرایی و اقدام توسط شهرداری در صدد برطرف نمودن مشکلات و فراهم نمودن نیازهای شهر باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا