جشن هنرمندان شهرستان دماوند به‌مناسبت فرارسیدن شب یلدا

جشن هنرمندان شهرستان دماوند به‌مناسبت فرارسیدن شب یلدا برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، به‌مناسبت فرارسیدن شب یلدا جشن هنرمندان شهرستان دماوند در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای کوثر با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان برگزار شد.

این مراسم به همت انجمن‌‌های فرهنگی و هنری شهرستان دماوند، انجمن هنرهای تجسمی برگزار گردید.

در این مراسم غلامرضا عبدالله بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند هدف از برگزاری جشن یلدا را ایجاد نشاط و اجتماعی بین اقشار مختلف مردمی دانست.

وی افزود: زنده نگهداشتن آیین‌های ملی و سنتی جزء رسالت فرهنگ و ارشاد است که باید این آیین‌ها به درستی به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم به سبک هنر در جامعه پرداخت و گفت: امروزه هنر در جامعه بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: هنر سردار سلیمانی این بود که با رسالت و اهداف خود همه جامعه را تحت شعاع خویش قرار دهد و با شهادتش کشور ایران غرق ماتم شود.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: سردار سلیمانی با هنرنمایی خود ملت ایران و دنیا را شیفته خود کرد و این هنر خارج از اهداف دین و آیین اسلام نبود.

لازم به ذکر است تجلیل از هنرمندان، اجرای گروه موسیقی شور انگیز به سرپرستی استاد مهران دشتی و افتتاح نمایشگاه نقاشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا