رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند:

جذب دانشجوی پرستاری نقطه عطفی در عمر 15 ساله دانشگاه آزاد اسلامی دماوند است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: اواخر سال 1396 موفق به جذب دانشجو در رشته پرستاری شدیم که نقطه عطفی در عمر پانزده ساله دانشگاه آزاد دماوند محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمود صفری در جلسه مشترک هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با کارکنان این واحد دانشگاهی با اشاره به بخش هایی از پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار کرد: تدبیر مقام معظم رهبری در اعلام این سال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و عمل به این شعار راهبردی،می تواند برای کشور منشأ خیر و پیشرفت باشد.

رئیس واحد دماوند با تشکر از زحمات کارکنان در سال گذشته، شرایط موجود دانشگاه را بررسی و چشم انداز پیش رو را ترسیم کرد و گفت: واحد دماوند در جذب استاد و کارمند نهایت دقت را به خرج داده و به لطف خداوند کارکنان تلاشگر این واحد در وضعیت مطلوب اخلاقی، علمی و حرفه ای قرار دارند و بنده امیدوارم با توجه به مطالبات قانونی دانشجویان و انجام به موقع امور مربوط به آنان،در جلب رضایت این عزیزان تلاش مضاعف کنیم.

وی اظهار کرد: به لطف خدا اواخر سال 1396 موفق به جذب دانشجو در رشته پرستاری شدیم که نقطه عطفی در عمر پانزده ساله دانشگاه آزاد دماوند محسوب می شود و امیدواریم بتوانیم سایر رشته های علوم پزشکی را نیز به رشته های واحد اضافه کنیم.

تبلیغ دستاوردها و فعالیت های درخشان واحد دماوند در شهر، ارائه ایده های درآمدزا، حضور بموقع در دفاتر اداری، داشتن وجدان کاری به همراه نظم و انضباط در محیط دانشگاه، صرفه جویی در هزینه ها، توجه به امور دانش بنیان و ده ها موضوع دیگر از جمله مواردی بودند که رئیس واحد دماوند خطاب به کارکنان این دانشگاه بیان کرد.

در ادامه مراسم معاونان اداری مالی، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی فرهنگی با تبریک سال جدید به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا