جانباز ۷۰ درصد قربانعلی حسینی به خیل همرزمان شهیدش پیوست

شهید قربانعلی حسینی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از جراحات جنگی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حاج قربانعلی حسینی از جانبازان ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس رودهن پس از تحمل یک دوره بیماری، شامگاه پنج شنبه در بیمارستان بقیه الله تهران و در سن ۶۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر این شهید والامقام صبح امروز شنبه هجدهم فروردین‌ماه در شهر رودهن تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند ضمن عرض تسلیت غم فراق ایشان خدمت خانواده محترم شهید و مردم شهیدپرور شهرستان دماوند و عرض تبریک شهادت برادر عزیزمان پس از سالها تحمل درد و رنج جانبازی از درگاه خداوند متعال برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء (ع) و همرزمان شهیدشان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارد.

بر اساس این گزارش شهید قربانعلی حسینی در سال ۱۳۶۱ برای مبارزه با دشمن به جبهه‌ها اعزام و بعد از مدتی حضور، در منطقه عملیاتی دهلران دو پای خود را از دست داد به فیض جانبازی نائل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا