رئیس شورای اسلامی شهر کیلان:

جاده شهید مطهری شهر کیلان به علت عرض کم مشکلاتی را ایجاد کرده است/ مشکلات رسیدگی به زمین‌های واگذار شده در شهر کیلان نیمه تمام باقی ماند

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با بیان اینکه جاده شهید مطهری شهر کیلان به علت عرض کم مشکلاتی را ایجاد کرده است، گفت: مشکلات رسیدگی به زمین‌های واگذار شده در شهر کیلان نیمه تمام باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،   محمدرضا حاجی طیبی در دومین نشست شورای اسلامی در سال ۹۹ و سی و سومین نشست در پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان دماوند اظهار داشت: جاده شهید مطهری به علت عرض کم مشکلاتی را ایجاد کرده است و پیگیری‌های شورای ترافیک به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: این جاده از سویی جولانگاه کامیون‌هایی با تناژ بالا شده است که باعث شکستگی آسفالت و نیز آلودگی صوتی شده است.

طیبی عنوان کرد: نیاز است مسئولان مربوطه طوری برنامه‌ریزی کنند تا مجوز شورای ترافیک را بگیریم و به سمت راه‌های غیرمجاز سوق داده نشویم زیرا پاسخگوی شهروندان نیستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان ادامه داد: بنیاد مسکن همکاری خوبی در رابطه با ماده 133 و قانون ساماندهی با شهر کیلان داشته است و سند آن اسنادی است که صادر شده‌اند.

طیبی تصریح کرد: کیلان جزو شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت است و به آسانی می‌توان با مشارکت، مسکن‌های ارزان قیمت را ایجاد کرد، بلافاصله بعد از اتمام ماه رمضان در رابطه با ساماندهی و ادامه اقدامات با بنیاد مسکن به کار ادامه می‌دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: با فوت دکتر نگهبان، کیلان بیشترین خسارت مالی را به علت کرونا دید و مشکلات ما چند برابر شد، دکتر نگهبان اقداماتی را در رابطه با واگذاری زمین‌ها انجام داده بود که نیمه تمام باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا